نرم افزار عمران-نرم افزارSAP-سپ 2000 نسخه 15-SAP 2000 v15
فروشگاه اینترنتی
فروشگاه اینترنتی
نرم افزار عمران-نرم افزارSAP-سپ 2000 نسخه 15-SAP 2000 v15
گروه محصول :نرم افزار کاربردی >> عمران و نقشه کشی
نرم افزار عمران-نرم افزارSAP-سپ 2000 نسخه 15-SAP 2000 v15
نرم‌افزار سپ SAP2000 در حدود سی سال است که در طراحی و آنالیز سازه مورد استفاده قرار می‌گیرد. دانشجویان و مهندسان عمران و رشته‌های وابسته،حداقل یک بار نرم‌افزار سپ SAP سر و کار داشته‌اند.هر سال امکانات نرم‌افزار سپ SAP بیشتر می‌شود و با حفظ رابط کاربری ساده و مشخص،بر پیچیدگی انواع محاسبات و آنالیزها اضافه می‌شود.محیط مدل‌سازی گرافیکی سه‌ بعدی باعث شده است به سادگی بتوانید به طرح‌های خود تجسم ببخشید و سپس انواع تحلیل‌های لازم را روی آن انجام دهید.نرم‌افزارسپ SAP تمامی نیازهای لازم برای طراح را یکجا فراهم آورده است و در ساخت سازه‌ها از نرم‌افزار سپ SAP به طور عملی استفاده می‌شود. یادگیری نرم‌افزارسپ SAP بسیار سریع است و به زمان طولانی برای یادگیری نیازی نیست.
قالب‌های آماده‌ای که نرم‌افزار سپ SAP پیش‌بینی شده است باعث می‌شود قادر به شبیه‌سازی طرح‌های بسیار پیچیده باشید. در این برنامه برای طراحان پل نیز امکانات ویژه‌ای در نظر گرفته شده است. نگارش جدید نرم‌افزار سپ SAP در اواخر فروردین به بازار عرضه شد و گران‌ترین آن نسخه Advanced یا پیشرفته است. برنامه سپ SAP2000 آخرین و قوی ترین نسل از سری برنامه تحلیل سازه ها می باشد.
نرم افزار مهندسی سپ SAP که هم سو با روشهای تحلیل وضعیت فنی ساختمان است،طی 30 سال گذشته برای پروژه های مهندسان عمران معرفی شده است. این نسخه چهاردهم از آن است که بسیاری از ویژگیهای نسخه های قبلی را پشتیبانی می کند.در واقع سپ SAP2000 برنامه ایست فوق العاده پیشرفته، قابل درک همراه با رابط کاربری چندبعدی و فراگیر که با بهره گیری از موتور تحلیلی بی نظیر و ابزارهای طراحی منحصر به فرد قدرتمند شده است.
نرم افزار سپ SAP در زمینه ی حمل و نقل، صنعت،پروژه های عمومی،ساخت ورزشگاه ها و سایر تأسیسات پاسخگوی نیاز مهندسان است،همچنین آنها در ساخت پروژه های خود از مزایای این برنامه بهره مند می شوند.عناصر سه بعدی آن مبتنی بر محیط مدلسازی شده گرافیکی در طیف گسترده ایی از آنالیزهای مهندسی است و گزینه های مختلف طراحی پروژه بطورکامل در یک رابط کاربری قدرتمند ارائه شده است.امروزه نرم افزار سپ SAP2000 بعنوان جامع ترین، کارآمدترین برنامه عملی ساختارمند جهت دسترسی به اهداف کلی مهندسان معرفی شده است.مهندسین عمران می توانند با کمک رابط کاربری آن در کمترین زمان ممکن مدلهای ساختارمندی خلق کنند و بدون نیاز به یادگیری درازمدت به شیوه ایی ملموس به ایجاد و ساخت پروژه های خود
بپردازند. حال با معرفی این برنامه، مهندسان می توانند از قدرت و امکانات آن جهت انجام تحلیل ها و طراحی پروژه استفاده کنند.

امکانات نرم افزارسپ SAP :
- تحلیل غیرخطی و ساده : در این نسخه یک اِلمان غیرخطی، پوشش لایه لایه با استفاده از یک مدل جهت دار متریال برای تحلیل ساده ساختارهای دیوار برشی و برنامه های مشابه به برنامه افزوده شده است.
- بخش Quick-Start بمنظور ایجاد مدلسازی ساده قسمتهای محکم بتنی ارائه شده است، که قابلیتهای دیوار برشی غیرخطی Nonlinear Shearwall را نشان می دهد.
- در نسخه جدید عملکردهای طرح ریزی مدل به تنش های پوشش لایه ایی اضافه شده است.
- در بخشهای “To be Designed” Section Designer مفاصل و لولاهای قالب جهت استفاده از تعداد rebar طراحی شده در برنامه گنجانده شده است.
- بخش Section Designer بمنظور نمایش سطوح PMM مدل فیبری افزوده شده است.
- خواص مواد پیش فرض برای بتن سازی در جهت ارتقاء رفتار یکپارچه بهبود یافته است.
- بمنظور ازسرگیری استفاده از مفاصل و لولاهای فیبری، سطوح سفت مماس بکار برده می شود و عناصر پیوند چندخطی جهت ارتقاء میزان یکپارچکی آنها تغییر کرده است.
- ویژگیهای پویا
- در این برنامه میراشدگی مبتنی بر مواد جهت تحلیل خطی و غیرخطی یکپارچگی مستقیم برای مهندسان قابل دسترس است.
- میراشدگی مبتنی بر مواد جهت آنالیز PSD و وضعیت ثابت در دسترس کاربران قرار دارد.
- در حال حاضر میراشدگی نسبی عناصر سخت جهت بهبود همسانی نتایج و رفتار یکپارچه به جای استفاده از سختی هم سو، از سختی اولیه آنها استفاده می کنند.
- محاسبه rigid-response در پاسخ به آنالیز مدل response-spectrum برای NRF و کاربردهای عمومی به این برنامه افزوده شده است.
- واکنش های پایه برای آنالیز مدل response-spectrum و مدل time-history برای حفاظت از اتصال عناصر پیوندی متصل به فنر و زمین جهت
دسترسی بهتر به اثرات از بین بردن توده بهبود یافته است.
- واکنش های پایه پیشتر شامل نیروهای مهارکننده برای پایداری و محافظت بخشهای بازدارنده می شود.

این محصول اورجینال شرکت تولید کننده می باشد که شامل بسته بندی زیبا وشیک است . همراه این محصول تقویم و خودکار دریافت کنید.
محصول خود را کمتر از قیمت پشت جلد خریداری کنید.
این محصول حاوی یک عدد CD می باشد.
فروشنده: پارس دکان
قیمت:2,400 تومان
خرید اینترنتی:برای خرید نرم افزار عمران-نرم افزارSAP-سپ 2000 نسخه 15-SAP 2000 v15 ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


دانلود آموزش sap,کتاب آموزش sap,جزوه آموزش sap


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 1 خرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط فروشگاه اینترنتی