فروشگاه اینترنتی
فروشگاه اینترنتی
آموزش درمان بیماری های قلبی از طریق یوگا، مدیتیشن،تغذیه و.. - اورجینال شرکتی
گروه محصول :نرم افزار >> ورزشی
فیلم آموزشی دانستنیهای بیماریهای قلب
و راه های درمان

در این مجموعه روشهای نوین درمانی از جمله :

• مشاوره های پزشکی ، دارویی ، نغذیه ای
• بهینه سازی مواد غذایی
• بهره بردن از تغذیه ای سالم
• تمرینات ورزشی خاص از قبیل : یوگا ، مدیتیشن ، ایروبیک و …
را برای بدست آوردن یک زندگی سالم مشاهده خواهید کرد.

متخصصین قلب شما را با چگونگی عملکرد قلب و عواملی که سلامت آن را تهدید می کنند آشنا می سازند

همچنین روش های کارآمد و نوینی از جمله : مشاوره های پزشکی ، دارویی و تغذیه ای ؛ بهینه سازی مواد غذایی ؛ بهره بردن از تغذیه ای سالم و تمرینات ورزشی خاص از قبیل یوگا ، مدیتیشن ، آیروبیک و … را برای به دست آوردن زندگی سالم ارائه می دهند .

شما با عمل کردن به این توصیه ها استرس و نگرانی را از خود دور ساخته ، بر ترس از بیماری خود غلبه می کنید و سطح کیفی زندگی خود را ارتقاء می بخشید که در نهایت منجر به داشتن لحظه هایی سرشار از شادی و سلامتی و اعتماد به نفس شما خواهد شد .

نشانه های بیماری قلبی را بشناسید
علائم بیماری از مهم ترین ابزارهای تشخیص در تعیین نوع بیماری هر فرد می باشد و پزشک با تکیه به شرح حال دقیق از روش های تشخیصی مکمل استفاده می کند. مهم ترین علائمی که در ارتباط با بیماری های قلب وعروق می باشند شامل موارد زیر است که در مطلب امروز بصورت خلاصه مورد بررسی قرار می دهیم:

۱-احساس ناراحتی در قفسه سینه: اگرچه یکی از مهم ترین علائم تنگی سرخرگی عروق قلب احساس ناراحتی در قفسه سینه می باشد اما هرگونه ناراحتی در قفسه سینه الزاما ناشی از مسائل قلبی نیست. ناراحتی قفسه سینه در صورتی که ناشی از تنگی سرخرگ های قلب باشد، اصطلاحا « آنژین قفسه صدری» نام داشته و مشخصات آن اینست:
- در اغلب موارد بصورت فشارنده و در ناحیه پشت جناغ می باشد.
- با فعالیت افزایش و با استراحت تخفیف می یابد.
- ممکن است به بازو دست چپ و گاها به گردن و فک انتشار یابد.
- با مصرف قرص های زیرزبانی نیتروگلیسیرین در طی ۳الی۵دقیقه قطع می شود.
- معمولا ارتباطی با وضعیت بدن(خوابیدن یا نشستن) ندارد. در صورتی که درد شدید قفسه سینه همراه با علائمی نظیر تعریق سرد، تهوع و استفراغ باشد و یا به مدت طولانی(بیشتر از ۳۰دقیقه) طول بکشد با توجه به احتمال حمله قلبی مراجعه سریع به اورژانس الزامی است.
در صورتی که درد آنژینی بصورت متناوب و در حالت استراحت ایجاد می شود احتمال بروز حمله های قلبی زیاد بوده و مراجعه فوری به اورژانس توصیه می شود.
- دردهای غیرآنژینی قفسه سینه: در صورتی که درد قفسه سینه ارتباطی با فعالیت نداشته باشد، با قرص زیرزبانی نیتروگلیسیرین تغییری نکند و با تنفس و سرفه و یا تغییر وضعیت تشدید شود در اینصورت احتمال قلبی بودن درد بیمار کم می باشد و عامل غیرقلبی نظیر اسپاسم عضلانی و مسائل استخوانی مطرح می باشد. درد سوزشی پشت جناغ که بعد از مصرف غذا ایجاد شده و با خوابیدن و خم شدن تشدید شده و با تغییر مزه دهان بصورت ترش و با مصرف شربت های ضداسیدی و یا قرص هایی نظیر رانیتیدین کاهش می یابد مطرح کننده برگشت محتویات معده به مری(رفلاکس) می باشد. درد قفسه سینه که با تنفس تشدید شده و همراه تنگی نفس سرگیجه و… می باشد مخصوصا در صورتی که با خوابیدن تشدید می یابد ممکن است ناشی از علل مهمی از قبیل آمبولی ریه و یا التهاب پرده های قلب بوده و در این موارد مراجعه به پزشک متخصص حتما توصیه می شود.

۲-ضعف و خستگی پذیری زودرس: یکی از علائم شایع در بسیاری از بیماری های قلبی و غیرقلبی نظیر بیماری های غددی و متابولیسمی، ریوی ومسائل روانی می باشد. نارسایی قلب، برادیکاردی(ضربان پایین قلب) و مشکلات دریچه ای قلب با ضعف و خستگی پذیری زودرس همراه می باشند. وجود علائم همراه از قبیل تنگی نفس، سرفه، کندی نبض(ضربان کمتر از ۶۰بار در دقیقه)، حملات غش(سنکوپ) تعریق سرد و سرگیجه در تشخیص مسائل قلبی کمک کننده است. معاینه دقیق توسط پزشک و در صورت لزوم الکتروگرام قلبی، اکوکاردیوگرافی، عکس قفسه سینه و آزمایش خون معمولا منجر به تشخیص سریع مسائل قلبی می شود.

۳-تنگی نفس: احساس دشواری در تنفس می تواند ناشی از علل قلبی ویا غیرقلبی باشد. در صورتی که تنگی نفس با فعالیت تشدید شده در حالت خوابیده نسبت به حالت نشسته افزایش یابد و مخصوصا در صورتی که همراه تورم پاها و همراه با حملات تنگی نفس شبانه باشد، علل قلبی نظیر نارسایی قلب و مشکلات دریچه ای مطرح بوده و با اکوکاردیوگرافی براحتی قابل تشخیص است. آسم و بیماری های انسدادی ریوی از علل شایع تنگی نفس می باشند. در این موارد سرفه و خلط فراوان و احساس خس خس سینه بصورت شایع دیده می شود. شرح حال مصرف طولانی مدت دخانیات با احتمال آمفیزم و برونشیت مزمن همراه است. تنگی نفس ناگهانی ممکن است ناشی از علل خطرناک از قبیل آمبولی ریه باشد; در صورتی که فرد به مدت طولانی بی حرکت بوده و یا در بیمارستان بستری بوده باشد آمبولی ریه مطرح بوده و باید مورد بررسی قرار گیرند. آریتمی های قلبی بصورت برادیکاردی و یا تاکی کاردی های حمله ای نیز منجر به تنگی نفس می شود. که با گرفتن نبض توسط همراهان بیمار قابل تشخیص می باشد. نارسایی کلیوی مسائل روانی و بیماری های متابولیک نیز می توانند با تنگی نفس شدید همراه باشند. گاها در سالمندان و افراد دیابتی حمله قلبی با درد خفیف یا بدون درد بوده و تنگی نفس ناگهانی تنها علامت می باشد. بنابراین ارجاع فوری این بیماران به اورژانس الزامی است.

۴-سرگیجه: سرگیجه یکی از علائم شایع در افراد جامعه است که می تواند ناشی از علل قلبی ، عصبی، متابولیک و یا مسائل روانی باشد. احساس سبکی سر، تاری دید و عدم تعادل مخصوصا اگر همراه با تعریق سرد باشد می تواند ناشی از آریتمی قلبی، ضربان پایین قلب و یا افت فشار خون باشد. در صورتی که فرد هنگام تغییر وضعیت از حالت نشسته به ایستاده دچار سرگیجه شود افت فشارخون اتواستاتیک ناشی از داروهای فشارخون، کم آبی و یا اختلال اتونوم در سالمندان مطرح بوده و با اندازه گیری فشارخون در حالت خوابیده و ایستاده بررسی می شود. حملات سرگیجه به صورت کوتاه مدت مخصوصا در صورت همراهی با تعریق و یا طپش قلب مطرح کننده آریتمی های قلبی می باشد. در صورتی که سرگیجه بصورت احساس چرخش در محیط و یا حرکت اطراف می باشد مخصوصا در صورت همراهی با علائمی نظیر تهوع و استفراغ و وزوز گوش مطرح کننده علل عصبی بوده و مراجعه به متخصص اعصاب توصیه می شود. در صورتی که بیمار مبتلا به دیابت که تحت درمان با انسولین و یا قرص های پایین آورنده قندخون می باشد، دچار سرگیجه، کاهش سطح هوشیاری و یا تعریق شود احتمال کاهش قندخون مطرح بوده و مراجعه به اورژانس توصیه می شود. در این موارد توصیه می شود تا قبل از رسیدن به اورژانس موادقندی از قبیل عسل و یا قند مصرف شود.

۵-تپش قلب: احساس طپش قلب ممکن است بعلت آریتمی قلبی باشد و یا ناشی از اضطراب و فعالیت باشد. در صورتی که فرد با فعالیت کم دچار طپش قلب شود مراجعه به پزشک و معاینه قلبی و در صورت لزوم بررسی های قلبی توصیه می شود. در صورتی که فرد در حالت استراحت بصورت ناگهانی دچار طپش قلب شده و پس از چند دقیقه طپش قلب بصورت خودبخود و دفعتا قطع شود احتمالا آریتمی قلبی وجود داشته است. در این موارد گرفتن نبض و شمارش ضربان قلب در تشخیص علت طپش قلب بسیار کمک کننده است. در صورتی که امکان مراجعه فوری به مرکز پزشکی و ثبت الکتروگرام قلب در هنگام طپش وجود داشته باشد تشخیص آریتمی قلبی بسیار آسان می شود. ممکن است فرد گاها دچار احساس ریزی داخل قفسه سینه و یا احساس یک ضربان قوی نماید. در این موارد ممکن است یک ضربان نابجای قلبی(PVC ،PAC ) وجود داشته باشد.
این ضربان های نابجا براحتی توسط الکتروگرام قلبی(در صورت وجود در هنگام ثبت نوار) قابل تشخیص می باشند. حملات طپش قلب در مبتلایان به اختلالات قلبی نظیر نارسایی قلب و یا مشکلات دریچه ای مطرح کننده آریتمی هایی از قبیلAF ، فلوتر دهلیزی و یا تاکی کاردی بطنی بوده و با توجه به عوارض مهم این آریتمی ها بررسی دقیق و درمان مناسب الزامی است. گاها فرد در هنگام احساس طپش قلب هیچگونه آریتمی ندارد(تایید شده توسط معاینه و یا الکتروگرام) در این موارد اطمینان بخشی به بیمار کافی است. در صورتی که در هنگام حملات طپش قلب امکان معاینه و یا ثبت الکتروگرام قلبی نباشد یکی از روش های تشخیص هولتر مونیتورینگ قلب می باشد; توسط این روش امکان ثبت نوار قلب برای ۲۴تا۴۸ساعت وجود داشته و در صورتی که حملات طپش قلب فراوان باشد(مثلا روزی یک بار) امکان ثبت الکتروگرام در هنگام طپش قلب وجود دارد. گاها شک بالینی پزشک به آریتمی زیاد بوده و در صورت تمایل بیمار به برطرف شدن آریتمی مطالعه الکتروفیزیولوژی و در صورت القا» آریتمی adlation توصیه می شود.

۶-تعریق: تعریق سرد یکی از علائم شایع حملات قلبی، آریتمی ها، برادیکاردی و نارسایی قلب می باشد که البته در اغلب موارد همراه سایر علائم دیده می شود. در صورتی که تعریق سرد همراه درد آنژینی قفسه سینه باشد احتمال حمله های قلبی مطرح است.
در صورتی که تعریق سرد همراه طپش قلب سرگیجه ضعف و بیحالی باشد، احتمال آریتمی های قلبی مطرح است. در نارسایی شدید قلبی تعریق سرد همراه تنگی نفس و احساس خستگی ایجاد می شود. ممکن است تعریق سرد ناشی از کاهش قندخون در افراد دیابتی تحت درمان باشد که در این موارد معمولا کاهش سطح هوشیاری و گیجی از علائم همراه باشد. در موارد نادر ممکن است حملات تعریق سرد به تنهایی ناشی از حمله قلبی باشد که این مسئله مخصوصا در سالمندان و مبتلایان به دیابت دیده می شود و لزوم توجه ویژه به این نشانه در این افراد راخاطر نشان می سازد.

در این مجموعه ارزشمند و جالب همه چیز را در مورد قلب ، بیماری های قلبی و راهکار های پیشگیری و درمان بیماری های قلبی را فرا خواهید گرفت.

تعداد : ۱DVD

شماره مجوز : 155/00342

ارسال سریع به سراسر کشور
فروشنده: خرگوش دات آي آر
قیمت:4,900 تومان
خرید اینترنتی:برای خرید آموزش درمان بیماری های قلبی از طریق یوگا، مدیتیشن،تغذیه و.. - اورجینال شرکتی ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


سی دی آموزش یوگا,خرید آنلاین سی دی آموزش یوگا,آموزش يوگاي صورت,آموزش ورزش یوگا,آموزش تصویری یوگای صورت,فروش سی دی آموزش یوگا,آموزش تصويري يوگا,power yoga for everybody,یوگا ی صورت,فروش اینترنتی سی دی آموزش یوگا



تاریخ: شنبه 31 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط فروشگاه اینترنتی
80 هزار جلد کتاب در 10 عدد دی وی دی (ورجینال)
گروه محصول :کتاب الکترونیک >> متفرقه
مجموعه بی نظیر از 80 هزار جلد کتاب در 10 عدد دی وی دی (ورجینال)
شامل موضوعات :
1- ادبیات
2-اشعار
3-رمان
4-رمانهای مشهور جهان
5-روانشناسی
6- داستان
7-نثر
8-آموزش زبان کودکان
9-تاریخی
10-اجتماعی
11-اطلاعات عمومی
12- ادیان
13-آشپزی
14- آمار
15-اقتصاد
16-بانکداری
17-سیاسی
18-مشاهیر
19-حقوق
20-ماوراء
21-ضرب المثل
22-بهداشت
23-کنکور
24-شهرهای ایران
25-جغرافیا
26-کتب علمی
27-کتب کمیاب
28-علوم اسلامی
29-فلسفه
30-گردشگری
31-تغذیه
32-تاریخ طبری
33-مدیریت و برنامه ریزی
34-هنری
35-عکاسی
36-ادبیات کودکان
فروشنده: مرکز فیلم
قیمت:22,000 تومان
خرید اینترنتی:برای خرید 80 هزار جلد کتاب در 10 عدد دی وی دی (ورجینال) ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


 



تاریخ: شنبه 31 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط فروشگاه اینترنتی
ساعت سامورایی با بند طلایی و نور آبی
گروه محصول :زیورآلات >> ساعت
مشخصات :
بند فلزی
کاملاً بدون صفحه!
سطح کیفیت: درجه 1 (اوریجینال)
به همراه جعبه فلزی زیبا و شکیل
طراحی کاربر پسند بی نیاز از دستورالعمل راهنما
نمایشگر ساعت، دقیقه، ثانیه شمار، روز، ماه، صبح و عصر
در حالت خاموش مانند یک دستبند به نظر می‌آید.
ساعت ال ای دی از سری مدل‌های القاء کننده ژاپنی
ساعت ال ای دی آیرون سامورایی القاء کننده شمشیر سامورایی است.

مشخصات کارخانه‌ای:
عملکرد اصلی: ساعت الی ای دی دیجیتال طرح ژاپنی، الهام بخش شمشیر سامورایی
صفحه: دو ردیف ال ای دی مخفی در بالا و پایین برای نمایش ساعت و تاریخ دستبند: جنس استیل و طول بند 180 میلیمتر در 18 قطعه برای کوتاه و اندازه کردن بند
قلاب: قفل انحصاری
کار دگمه‌ها (سمت راست): دگمه بالایی برای نمایش ساعت و تاریخ و دگمه پایینی برای تنظیم کردن
تغذیه: باطری دگمه‌ای CR2016 که در ساعت قرار داده شده است.

اسخ به سوالات:

چگونه زمان و تاریخ را تنظیم کنم؟
پاسخ ساده است، مانند هر ساعت دیجیتال دیگر، دگمه بالایی را فشار دهید تا ساعت روشن شود سپس دگمه پایینی را فشار دهید تا وارد تنظیمات شوید در اینحالت ساعت شروع به چشمک زدن می‌کند که با فشار دگمه بالایی ساعت تغییر می‌کند. حال می توایند دگمه پایینی را دوباره فشار دهید تا وارد تنظیم دقیقه شوید اگر دقیقه درست است یکبار دیگر دگمه پایینی را فشار دهید تا وارد تنظیم روز و سپس ماه و سال و 24 ساعته یا 12 ساعته بودن شوید.

عمر باتری چقدر است؟
طولانی تر از سایر ساعت‌های باتری دار، زیرا فقط زمانی که شما بخواهید ساعت روشن می شود و سایر اوقات مصرف بسیار اندکی دارد.

چرا این ساعت آیرون سامورایی نامیده می‌شود؟
زیرا بیرون رفتن با یک شمشیر سامورایی خلاف قوانین کشورها است اما استفاده از یک ساعت غیر قانونی نیست. شما از یک ساعت استفاده می‌کنید که مظهر شمشیر سامورایی است. جنس آن از جنس شمشیر سامورایی و اعداد قرمز آتشفشانی مظهر خون است و این برای شما درستکاری، شجاعت، خیر خواهی، احترام، صداقت، افتخار و وفاداری را به ارمغان می‌آورد.


شما همواره محصولات با کیفیت و دارای گارانتی و با ارزانترین قیمت را از ما بخواهید.

این ساعت با رنگ بندی متنوع موجود است از سایر محصولات فروشگاه دیدن فرمایید ( لینک ورودی در زیر لینک خرید پستی)
فروشنده: جلا.آی آر
قیمت:15,900 تومان
خرید اینترنتی:برای خرید ساعت سامورایی با بند طلایی و نور آبی ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


نمایندگی ساعت,خرید ساعت مچی سامورایی,ساعت سامورای,خرید ساعت زنانه,ساعت,خريد ساعت سامورايي,خرید ساعت,ساعت سواچ,ساعت مچی,فروش ساعت مچي



تاریخ: شنبه 31 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط فروشگاه اینترنتی
چراغ قوه پلیسی شکاری با برد یک کیلو متر
گروه محصول :خدمات >> متفرقه

نور چشمک زن این چراغ قوه به حدی هست که اگر کسی 10ثانیه به نور نگاه کند تا چنددقیقه جایی را نمیبیند پس مستقیم به لامپ روشن نگاه نکنید
بیش از 6 ساعت مداوم کار کرد پرژکتور پر نور
بیش از 12 ساعت مداوم کارکرد پرژکتور کم نور
بیش از 24 ساعت مداوم کارکرد چشمک زن پرژکتور پرنور
بدنه کاملا فلزی ضد آب دارای شارژر برق شهری
نور این چراغ قوه بصورت پروژکتور فوق العاده پر نور هست
ملایم
چشمک زن بسیار قوی
برد این چراغ قوه بسیار کارآمد هست و یک کیلومتر را روشن میکند

با نوری درخشنده و قدرتمند که میدان دید ، با فاصله یک کیلومتر در اختیار شما می دهد ساخت شده از فولاد ، با مصرف بسیار پایین
با طراحی بسیار کم حجم برای به همراه داشتن در هر مکان
چراغ قوه پلیسی فقط با یک باطری قلمی کار می کند
دارای جعبه شیک مناسب برای کادو
برخی از امکانات و قابلیتها:

چراغ قوه اورجینال پلیس
با نوری درخشنده و قدرتمند
برد 1 کیلومتر
بیش از 6 ساعت مداوم کار کرد پرژکتور پر نور
بیش از 24 ساعت مداوم کارکرد چشمک زن پلاژکتور پرنور
با طراحی بسیار کم حجم برای به همراه داشتن در هر مکان
چراغ قوه پلیسی فقط با یک باطری قلمی کار می کند
این مدل چراغ قوه ها توسط پلیس و مامورین نجات در دنیا استفاده می شود
به همراه جعبه شیک
بدنه کاملا فلزی ضد آب دارای شارژر برق شهری
فروشنده: مجازی یاس1
قیمت:60,000 تومان
خرید اینترنتی:برای خرید چراغ قوه پلیسی شکاری با برد یک کیلو متر ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


چراغ قوه n95,فروش اینترنتی چراغ قوه,چراغ قوه نوکیا,چراغ قوه لیزری,قیمت چراغ قوه,چراغ قوه n70,چراغ قوه موبایل,چراغ قوه شارژی,چراغ قوه n73,چراغ قوه آندروید



تاریخ: شنبه 31 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط فروشگاه اینترنتی
راهنمای پذیرش تحصیلی بسته جامع شامل 12 کشور
گروه محصول :نرم افزار >> درسی
بسته حاوی اطلاعات جامع 12 کشور اروپایی آسیایی آمریکایی واسترالیا
اول بسته را تحویل بگیرید سپس پول را به پستچی تحویل دهید
زندگی و ادامه تحصیل و کار در یک کشور توسعه یافته، رویای بسیاری از جوانان پر انگیزه و سالم اندیش است.
یکی از بهترین راه های ورود به یک جامعه مدرن و مرفه، ورود به عنوان دانشجو و تحصیل در آن کشور است.
تحصیل در یک دانشگاه معتبر اروپایی یا آمریکایی شانس بسیار زیادی را برای دریافت یک شغل در آن کشور را به شما می دهد.
در این مجموعه بی نظیر و استثنایی سعی شده است هرآنچه که برای اخذ پذیرش و بورس تحصیلی از دانشگاه های خارج کشور باید بدانید از الف تا ی شرح داده شود.

راهنمای جامع روش های اخذ پذیرش و بورس تحصیلی از دانشگاه های معتبر دنیا هم اکنون در اختیار شماست..

بانک اطلاعاتی جامع و به روز شده از شرایط تحصیلی و اقامتی کلیه کشورها- تمامی رشته ها

در این مجموعه خواهید یافت:

-شرایط و ملزومات اخذ پذیرش و بورس تحصیلی در هر کشور (آمریکا،کانادا،سوئد،مالزی،هند و..) به صورت پله به پله از اخذ مدرک زبان TOEFL، IELTS و نامه نگاری با اساتید تا اخذ پذیرش و بورس تحصیلی

-فرمت و نحوه نامه نگاری برای اساتید دانشگاه ها.

- چگونه نظر اساتید را به خودمان جلب کنیم و از آنها بورس تحصیلی بگیریم؟

- در نامه چه بنویسیم؟

-نحوه نوشتن رزومه ، SOP و توصیه نامه.

- در معرفی بر روی هوش و استعداد خود تاکید کنیم یا بر روی پشتکار خود؟

-ده ها نمونه رزومه(CV)، پروپوزال و SOP موفق از دانشجویانی که موفق به اخذ بورس تحصیلی و پذیرش از بهترین دانشگاه های آمریکا و اروپا شده اند.

-هزینه های زندگی دانشجویی در هر کشور.

-معرفی دانشگاه های رایگان دنیا در مفطع کارشناسی ارشد.

-معرفی کشور هایی که دانشجویان در آنها اجازه کار دارند.

-لیست دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم در هر کشور تا هر مقطع تحصیلی.

-روش های کم رنگ کردن معدل پایین در پیش چشم دانشگاه مورد نظر!

-معرفی کتاب ها و مراجع معتبر برای آمادگی آزمون های TOEFL و IELTS

-تجربیات شخصی دانشجویان موفق در خارج از کشور (دانشگاه های MITو Harvard)

و هرچه که برای ورود به یک کشور خارجی به عنوان دانشجو باید بدانید...

لزومی ندارد که پول خود را برای دانستن نکات فوق و تجربیات دیگران، بابت مشاوره و به موسسات اعزام دانشجو هدر دهید..
در این مجموعه پاسخ تمامی پرسش های شما وجو دارد..
همه و همه مطالب و نکات فوق در بیش از 1000 صفحه مطلب به زبان فارسی به فرمت Word و Pdf + به ضمیمه ده ها نمونه رزومه(CV)، پروپوزال و SOP موفق در 2CD
مجموعه ای بی نظیر برای کسانی که قصد ادامه تحصیل و اقامت در کشورهای دیگر را دارند که در هیچ کجا مشابه آن را نخواهید یافت.
فروشنده: دانش گستر
قیمت:9,200 تومان
خرید اینترنتی:برای خرید راهنمای پذیرش تحصیلی بسته جامع شامل 12 کشور ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


 



تاریخ: شنبه 31 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط فروشگاه اینترنتی
آمادگی برای تافل با Check Your English Vocabulary for TOEFL
گروه محصول :کتاب الکترونیک >> زبانهای خارجه
بیش از 60 فعالیت آموزشی مانند بازی با کلمات، معماها، و گزینه‌های چهار جوابی این کتاب را به یک وسیله‌ی عالی برای تقویت و ساختن دایره‌ی لغات زبان انگلیسی بدل ساخته است.

این کتاب برای زبان‌آموزانی نوشته شده است که می‌خواهند خود را برای آزمون‌های کتبی و کامپیوتری تافل آماده نمایند.

محتوای این کتاب بر حسب موضوع و کاربرد لغات طبقه‌بندی شده است. سؤالاتی از نوع آزمون تافل برای یاد دادن لغات نیز در نظر گرفته شده است.

این کتاب الکترونیکی شامل 130 صفحه با فرمت PDF در یک سی دی ارائه میشود و شامل سرفصلهای زیر میباشد :

Addition, equation, and conclusion
American” English
Changes
Comparing and contrasting
Condition and requirement
Confusing words and false friends
Idioms and colloquialisms 1
Idioms and colloquialisms 2
Idioms and colloquialisms 3
Idioms and colloquialisms 4
Metaphors
Numbers and symbols
Obligation and option
Opinion, attitude, and belief
Opposites: Verbs
Opposites: Adjectives
Phrasal verbs 1
Phrasal verbs 2
Phrasal verbs 3
Prefixes
Presenting an argument
Pronouns and determiners
Similar meanings: Adjectives 1
Similar meanings: Adjectives 2
Similar meanings: Nouns
Similar meanings: Verbs 1
Similar meanings: Verbs 2
Spelling
Starting and stopping
Task commands
Time
Word association: Adjectives
Word association: Nouns
Word association: Verbs
Word forms: Nouns from verbs
Word forms: Nouns from adjectives
Word forms: Adjectives from verbs
“Working” words
Topics 1: Children and the family
Topics 2: Education
Topics 3: Food and diet
Topics 4: The media
Topics 5: Money and finance
Topics 6: Nature and the environment
Topics 7: On the road
Topics 8: Science and technology
Topics 9: Town and country
Topics 10: Travel
Topics 11: Work
Mini topics
Vocabulary record sheet
Vocabulary record sheet sample
Answers
فروشنده: دردونه
قیمت:7,500 تومان
خرید اینترنتی:برای خرید آمادگی برای تافل با Check Your English Vocabulary for TOEFL ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


 



تاریخ: شنبه 31 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط فروشگاه اینترنتی
1000 نقشه ویلایی
گروه محصول :نرم افزار کاربردی >> عمران و نقشه کشی
شاهکارهای ویلایی جهان – 1000 پلان ویلایی از معماران 1000 نقشه ویلایی - شاهکارهای ویلایی جهانمعروف دنیا – 100 تا 900 متری
مجموعه شاهکارهای ویلایی جهان شامل 1000 پلان ویلایی از معروف ترین معماران برگزیده جهان می¬باشدکه در یک دی وی دی جمع آوری شده است. مجموعه پلان های در چندین بخش مختلف و در اندازه های مختلف موجود میباشد که در آخر برنامه حتی چند پلان ویلایی بالای 1000 متر را ارائه کرده است. این نقشه ها شامل کلیه پلان ها، نما ها ، برش ها و سه بعدی تصاویر است.





در نرم افزار مجموعه ابتدا طرح سه بعدی زیبای آن به نمایش در می آید و بعداز انتخاب هر کدام از ویلا ها تمام مشخصات و همچنین پلان به صورت بزرگ امکان پرینت گرفتن کلیه پلانها همچنین

1000 نقشه ویلایی - شاهکارهای ویلایی جهان

شما می توانید پلان های ویلایی را در اتوکد و آرشیکد اجرا کنید نرم افزار به طوری طراحی شده است که شما میتوانید با انتخاب یکی از100 معمار معروف دنیا پلان های طراحی شده آن معمار را تماشا و هر کدام را که خواستید استفاده نمایید.
مجوز : 20398
فروشنده: هنر ایرانی
قیمت:6,800 تومان
خرید اینترنتی:برای خرید 1000 نقشه ویلایی ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


 



تاریخ: شنبه 31 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط فروشگاه اینترنتی
حل مسائل پیچیده با کتاب آموزشی Teach Yourself Windows Workflow..
گروه محصول :نرم افزار >> درسی
امروز آموزش تکنولوژی WWF که مخفف Windows Workflow Foundation می باشد را برای شما دوستان خوب راسخون ارائه کردم.این خود اموز به صورت تصویری بوده و یادگیری را برای شما دوستان آسان می گرداند. این تکنولوژی امکان پیاده سازی و حل مسائل پیچیده دنیای پیرامون خود را که در حالت عادی ممکن است حل آن بسیار پیچییده و دشوار به نظر آید، به صورت بصری و بسیار ساده ارائه می کند. در کل دو شکل Sequential و State Machine را می توانید با WF پیاده سازی کنید. به عنوان نمونه بسیار ساده به راحتی می توانید یک دستور چند شرطی را به صورت کاملا انتزاعی و با امکاناتی که برای طراحی آن موجود است، پیاده سازی نمایید.
فروشنده: کلیک
قیمت:4,000 تومان
خرید اینترنتی:برای خرید حل مسائل پیچیده با کتاب آموزشی Teach Yourself Windows Workflow.. ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


 



تاریخ: شنبه 31 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط فروشگاه اینترنتی
sound & mix tools
گروه محصول :نرم افزار کامپیوتر >> میکس و مونتاژ

مجموعه ای از کاربردی ترین نرم افزار های حرفه ای در زمینه صدابرداری و استدیو های میکس و مونتاژ.

این مجموعه که قابلیت رفع نیاز از کاربران خانگی رو هم داره با ده ها نرم افزار به شما در زمینه کار و یادگیری میکس ، صدا گذاری و ویرایش قطعات صوتی کمک میکنه.

این گزینه برای حرفه ای ها هم برترین هست چون کاربردی ترین و در عین حال جدیدترین های مورد نیاز اونها رو در بر داره.


مجموعه ای که پیش روی شماست شامل نرم افزارهای زیر می باشد:

معوفترین نرم افزار ویرایش و ادیت صدا

استودیو موزیک اشامپو برای ادیت و میکس صدا

نرم افزار دی جی مجازی

نرم افزار برای ویرایش انواع فایل های صوتی

ابزار دی جی

معروفترین برنامه ئیرایش فایل های صوتی

افکت های مجازی برای فایل های صوتی

نرم افزار کارائوکه برای برداشتن صدای خواننده از روی موزیک

مدرسه ویرایش فایل های صوتی

معروف ترین نرم افزارها برای میکس و مسترینگ صدا

نرم افزار گیتار مجازی

ابزار کاربردی برای رای ویرایش فایل های صوتی

قوی ترین برنامه برای ویرایش و افکت گزاری روی صدا

اسودیو دی جی مجازی

...

این برنامه صد در صد تست شده و قابل نصب می باشد
فروشنده: دهكده
قیمت:4,800 تومان
خرید اینترنتی:برای خرید sound & mix tools ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


 



تاریخ: شنبه 31 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط فروشگاه اینترنتی
پکیج کامل آموزش زبان انگلیسی Face2Face Cambridge English Course
گروه محصول :آموزش زبان >> انگلیسی
پکیج کامل آموزش زبان انگلیسی Face2Face Cambridge English Course
این مجموعه که بنام آموزش چهره به چهره از انتشارات قوی دانشگاه کمبریج انگلستان است چگونگی یادگیری به روش فعلی EFL با ویژگیهای ابتکاری جدید و متدهای به روز ، آموزش زبان را برای افراد راحت تر کرده است .

این مجموعه تاکید قوی بر روی صحبت کردن و گوش دادن در طول دوره های خود و فعالیتهای عملی در هر درس و ارائه فرصتهای مکرر برای یادکیری آسانتر کرده است .

مجموعه سعی دارد بطور کامل تعامل خودش را با افراد در هرمرحله از درس و رویکرد خود را برای تشویق هرچه بیشتر افراد در استفاده درست از دستور زبان حفظ کند .

این مجموعه اعتقاد دارد که از موضوعات بسیار کامل و مناسب برای یاد دهی زبان به همه افراد و معلمان در دنیای امروز استفاده کرده است .

به چه دلیل افراد این مجموعه پرطرفدار را دوست دارند :

1- نوآوری در کمک به یادگرفتن صحیح زبان انگلیسی و درک درست صحبت کردن .

2- فراهم آوردن CD رایگان برای تمرینهای اضافی از دستور زبان ، واژگان ، تلفظ و گوش دادن .

3- پرداختن به زوایای تازه در مورد موضوعات جهانی که افراد می خواهند به بحث در مورد آنها به زبان انگلیسی بپردازند.

4- فرصتهای متعدد برای ارتباط و صحبت کردن با خود بعنوان تمرین در هر درس .

این مجموعه که بنام آموزش چهره به چهره از انتشارات قوی دانشگاه کمبریج انگلستان است چگونگی یادگیری به روش فعلی EFL با ویژگیهای ابتکاری جدید و متدهای به روز ، آموزش زبان را برای افراد راحت تر کرده است .

این مجموعه تاکید قوی بر روی صحبت کردن و گوش دادن در طول دوره های خود و فعالیتهای عملی در هر درس و ارائه فرصتهای مکرر برای یادکیری آسانتر کرده است .

مجموعه سعی دارد بطور کامل تعامل خودش را با افراد در هرمرحله از درس و رویکرد خود را برای تشویق هرچه بیشتر افراد در استفاده درست از دستور زبان حفظ کند .

این مجموعه اعتقاد دارد که از موضوعات بسیار کامل و مناسب برای یاد دهی زبان به همه افراد و معلمان در دنیای امروز استفاده کرده است .

به چه دلیل افراد این مجموعه پرطرفدار را دوست دارند :

1- نوآوری در کمک به یادگرفتن صحیح زبان انگلیسی و درک درست صحبت کردن .

2- فراهم آوردن CD رایگان برای تمرینهای اضافی از دستور زبان ، واژگان ، تلفظ و گوش دادن .

3- پرداختن به زوایای تازه در مورد موضوعات جهانی که افراد می خواهند به بحث در مورد آنها به زبان انگلیسی بپردازند.

4- فرصتهای متعدد برای ارتباط و صحبت کردن با خود بعنوان تمرین در هر درس .

شماره مجوز محصول اور جینال :6398547021547413
فروشنده: فرا آموزش
قیمت:8,000 تومان
خرید اینترنتی:برای خرید پکیج کامل آموزش زبان انگلیسی Face2Face Cambridge English Course ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


 



تاریخ: شنبه 31 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط فروشگاه اینترنتی
بازی استقلال پرسپولیس ۸۹-۹۰ دربی اورجینال ۷۰ /اورجینال
گروه محصول :نرم افزار >> ورزشی

بازی خاطره انگیز و جاودانه برای طرفداران دوآتشه استقلال

این بازی در شرایطی برگذار شد که پرسپولیس بازی رفت را هم به استقلال واگذار کرده بود و برای انتقام پا به میدان گذاشته بودند ولی باز هم این شاگردان پرویز مظلومی بودند که علی دایی و شاگردانش را با شکست بدرقه کردند

این بازی با تک گل آرش برهانی ۱-۰ به سود استقلال به پایان رسید

تقدیم به هواداران استقلالی

با کیفیت بسیار خوب در قالب یک عدد dvd و ارسال سریع به سراسر ایران

شماره مجوز: 155/6703

ارسال سریع به سراسر کشور
فروشنده: صفر سیصد و یازده دات کام
قیمت:7,000 تومان
خرید اینترنتی:برای خرید بازی استقلال پرسپولیس ۸۹-۹۰ دربی اورجینال ۷۰ /اورجینال ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


سایت باشگاه برسبولیس تهران,روزنامه پرسپليس,سایت رسمیه پرسپولیس,سایت باشگاه پزسپولیس,باشگاه پریسپولیس,سابت باشگاه پرسپولیس,سایترسمی باشگاه پرسپولیس,سایت پرسپولبس,باشگاه پرسپوایس,پرسپوولیس



تاریخ: شنبه 31 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط فروشگاه اینترنتی
دستبند چرمی ماه تولد متولدین اسفند
گروه محصول :زیورآلات >> دستبند
فروش دستبند چرمی ماه تولد متولدین اسفند

دسنبند چرمی ماه تولد پسران و دختران ایرونی


دستبند چرمی ماه تولد شما
جذابیت خود را چند برابر کنید
محصول جدید و پرطرفدار در ایران
معرفی شده بر اساس روانشناسی ماه تولد
یک هدیه منحصر به فرد و فوق العاده زیبا و شکیل
حتی دستبند شما نیز با شخصیتتان سازگار خواهد بود


دستبندی منطبق با سلیقه شما
بیش از هر کسی خودتان از دستبند ماه تولدتان لذت خواهید برد
همه آن چیزی که از یک دستبند انتظار دارید
برای هر ماه و بر اساس دستبند های مورد علاقه
شخصیتهای معروف جهان
با هدیه این دستبند به اطرافیان و آشنایان
آنها را شگفت زده کنید
برای اولین بار در ایران



دستبند ماه تولد پسران و دختران ایرونی
عمیق ترین تاثیرات روحی و روانی به همراه
افزودن به قدرت جذابیت شما
محصول جدید و پرطرفدار سال
معرفی شده بر اساس روانشناسی ماه تولد
دستبند ها بر اساس ماه تولد شما متفاوت میباشد



برای هر ماه و بر اساس طالع بینی های
هندی ، چینی ، ایرانی ، مصری ، یونانی
بر اساس دستبند های مورد علاقه شخصیتهای معروف جهان
این محصولات
با سلیقه های افراد متفاوت تهیه شده است
و جزء پرفروش ترین دستبند ها در جهان
و بویژه در ایـران بوده است


طبق گفته دستبند سازان بزرگ جهان
این دستبندها به تمامی زنان و مردانی که به
احساسات خود و همسرشان اهمیت میدهند
سفارش شده است
عمیق ترین تاثیرات روحی و روانی به همراه
افزودن به قدرت جذابیت شما
(انتخاب بر اساس ماه واقعی تولد شما)
دستبند ماه تولد خود را استفاده کنید




مشخصات کلی متولدین اسفند ماه:
بسیار حساس و رؤیایی ، دارای حس ششم ، خیلی ظریف و نرم عمل میکند ، اهل آرامش و ملایمت ، همیشه موافق ، سازش‌کار و دارای تخیلات شدید ، اصلا واقع بین نیست ، سازگار ، زود رنگ عوض می کند ، احساساتی ، قابل انعطاف ، دارای افکار غیر واقعی و غیر منطقی ، بسیار متین و آرام ، کم عصبانی می شود ، مهربان ، علاقه مند به موسیقی ، عاشق صلح و آرامش ، کم انرژی ، ساده‌لوح ، پول دوست ، مرموز ، داستان‌پرداز قوی نیکوکار خجالتی ، خواستار تشویق و حمایت ، زود رنج ، از نظر جسمی ضعیف ، دو دل ، ترسو ، خیلی حسود ، باریک بین و دقیق ، خیالباف ، نا امید ، اهل نامه نگاری ، علاقه زیادی به جشن ‌تولّد ، یا منفی کامل است یا مثبت کامل ، دارای صبر ایّوب است ، گاهی اوقات واهی و پوچ گرا ، نازنین ولی ‌ناقلا ، اهل معنویّات ، به دخترانش علاقه زیادی دارد ، غم‌گرا ، خواستار نوازش ، احساس آرامش می‌دهد.
زن متولد اسفند:
ظرف عسلی است که قدری فلفل به داخل آن ریخته شده است. از بسیاری جهات بی‌نظیر است. ناراحت‌‌ترین مردها در جوار زن اسفند احساس آرامش می‌کنند. سخت رویائی و خیالباف است، به کودکان خویش عشق می‌ورزد.

مرد متولد اسفند:
به هیچ عنوان حد وسط ندارد، یا منفی کامل است یا مثبت کامل، از کم کاری و خونسردی او نرنجید، هفته‌ای دو سه بار به او بگوئید دوستش دارید. متعصب نیست و هرگز به قضاوت نمینشیند و تا زمانیکه به مطلبی پی نبرده باشد نظریه‌ای ابراز نمی‌دارد.
فروشنده: بهترینها
قیمت:5,300 تومان
خرید اینترنتی:برای خرید دستبند چرمی ماه تولد متولدین اسفند ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


 



تاریخ: شنبه 31 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط فروشگاه اینترنتی
مهندسی صنایع گرایش سیستم های اقتصادی-اورجینال
گروه محصول :نرم افزار >> دانشگاهی
بسته نرم افزاری تحصیلات تکمیلی مجموعه سوالات کارشناسی ارشد مهندسی سیستمهای اقتصادی اجتماعی با جواب بهمراه بخشهای ویژه آزمون سازی با امکانات فوق العاده و بینظیر شامل :

1- بخش مجموعه سوالات کارشناسی ارشد مهندسی سیستمهای اقتصادی اجتماعی 1378 الی 1389 (12 سال آزمونهای ارشد) با جوابهای صحیح و کلیدی

2- شامل بیش از 1300 تست در دروس ریاضی عمومی 1 و 2 ، آمار و احتمالات ، برنامه‌نویسی کامپیوتر ، تحقیق در عملیات 1

3- بخش معرفی منابع کارشناسی ارشد مهندسی سیستمهای اقتصادی اجتماعی (معرفی آخرین منابع مطالعاتی)

4- بخش معرفی رشته مهندسی صنایع کد 1260 ، گرایش ها ، مواد امتحانی ، ضرایب به تفکیک درس

5- بخش معرفی دانشگاه های پذیرش کننده مقطع ارشد رشته مهندسی سیستمهای اقتصادی اجتماعی در سالهای 89 و 88 و 87

6- بخش برگزاری آزمونهای استاندارد سازمان سنجش در یک سال خاص با مدت زمان استاندارد

7- بخش برگزاری آزمون از تستهای موجود در یک درس خاص با قابلیت تنظیم تعداد سوالات و مدت زمان پاسخگویی

8- بخش ارائه کارنامه پس از هر آزمون به تفکیک درس شامل نام درس، تعداد سوالات، ضریب درس، تعداد جواب درست زده شده ، تعداد جواب غلط زده شده، تعداد نزده ، درصد پاسخگویی

9- ارائه پاسخنامه کلیدی و صحیح پس از هر آزمون و مقایسه پاسخ کاربر با پاسخ صحیح

10- امکان دسترسی همزمان به سوالات و پاسخها پس از برگزاری هر آزمون و مقایسه پاسخ کاربر با پاسخ صحیح

11- بخش تست و پاسخ به منظور مطالعه و مرور تک تک سوالات و دریافت پاسخ صحیح هر سوال در همان لحظه

12- بخش برگزاری آزمونهای ویژه قابل سنجش به منظور ثبت و ذخیره سازی نتیجه آزمون و مقایسه آزمونهای برگزار شده قبلی

13- بخش بررسی پیشرفت یا پسرفت درسی در قالب ارائه نمودار میله ای و مقایسه کارنامه آزمونهای برگزار و ذخیره شده قبلی

14- بخش امکان تغییر سریع ظاهر نرم افزار به 12 مدل مختلف و بسیار زیبا و کاربرپسند

این بسته آموزشی به عنوان منبع و مرجعی مناسب جهت آمادگی آزمون کارشناسی ارشد مهندسی سیستمهای اقتصادی اجتماعی با قیمت بسیار استثنایی تهیه و تولید گردیده و توسط اساتید مجرب کنکور تایید گردیده است. استفاده صحیح از قابلیتهای نرم افزار، علاوه بر در اختیار داشتن حجم گسترده ای از سوالات و پاسخهای آزمونهای ارشد گذشته، حفظ و بخاطرسپاری سوالات و پاسخها بسیار سهل گردیده و سرعت تست زنی شما به میزان قابل توجهی افزایش خواهد یافت. بدیهی است در کنار این خصوصیات از اصلی ترین اهداف در ساخت این مجموعه، دسترسی آسان، یکجا و کامل، بصرفه و با قیمت مناسب به مجموعه سوالات کارشناسی ارشد سنوات گذشته بهمراه نرم افزاری جهت آزمون گیری و آزمون سازی و همچنین خودسنجی شما در رشته موردنظرتان توسط خودتان بوده و این امر با این بسته تحصیلات تکمیلی به حقیقت پیوسته است.

سایر ویژگیها :
1- بسته نرم افزاری تحصیلات تکمیلی شامل جعبه نرم افزار ، سی دی اورجینال نرم افزار تحصیلات تکمیلی حاوی سوالات و پاسخها با کلیه قابلیتهای ذکر شده در بالا، شماره سریال نرم افزار و تبلیغات محصولات میباشد.
2- پس از نصب نرم افزار بر روی کامپیوتر جهت استفاده های بعدی الزامی به وجود سی دی در داخل سی دی رام نبوده و نرم افزار با سرعت بسیار زیاد از روی هارد دیسک کامپیوتر شما اجرا میشود.
3- پس از نصب و در هنگام کار با نرم افزار برای استفاده از قابلیتهای ذکر شده احتیاجی به وصل شدن به اینترنت نخواهید داشت و نرم افزار از روی اینترنت اجرا نخواهد شد بلکه از کامپیوتر شما براحتی قابل اجراست.
4- روش خرید بسیار آسان محصول: کافیست بر روی دکمه "خرید پستی" کلیک کرده و پس از وارد کردن مشخصات خواسته شده ابتدا محصول و بسته را توسط پست، درب منزل یا محل کار خود دریافت نمایید سپس وجه آنرا به مامور پست بپردازید (بدون نیاز به خارج شدن از منزل و بدون نیاز به واریز وجه قبل از دریافت کالا)


این مجموعه 1 حلقه سی دی می باشد

این مجموعه به صورت اورجینال می باشد
فروشنده: گران
قیمت:5,000 تومان
خرید اینترنتی:برای خرید مهندسی صنایع گرایش سیستم های اقتصادی-اورجینال ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


 



تاریخ: شنبه 31 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط فروشگاه اینترنتی
مالزی راهنمای جامع تحصیل در دانشگاه های مالزی به همراه cvهای آماده
گروه محصول :نرم افزار >> درسی
پکیج جامع راهنمای اخذ پذیرش از دانشگاههای مالزی در مدت زمان بسیار کوتاه با کمترین هزینه

آیا در فکر تحصیل در خارج از ایران هستید؟ آیا تا به حال به مالزی فکر کرده اید؟ آیا می دانید هزینه تحصیل و زندگی در مالزی تقریبا مساوی ایران است؟ آیا می دانید در مالزی دانشگاه های معتبری از سراسر دنیا وجود دارد؟


پکیج حاوی مطالب زیر است :

راهنمای اخذ پذیرش از دانشگاه‌های معتبر دولتی و غیر دولتی مالزی در دوره‌های کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکترا
راهنمای اخذ پذیرش از موسسات معتبر آموزش زبان
راهنمای ثبت نام در آزمون‌های تافل و ایلتس
راهنمای همراهی با شما از بدو ورود به مالزی تا اسکان دائم
راهنمای اخذ پذیرش تحصیلی در دانشگاههای معتبر در کلیه مقاطع تحصیلی در رشته‌های مهندسـی و علـــوم انسانـی حتی دکترا
راهنمای اخذ پذیرش تحصیلی در رشته‌های گروه علـــوم پزشـکی و دندانپزشکی
راهنمای پروسه اخذ پذیرش نیز توسط نماینده ویژه در کشور مربوطه پیگیری می‌شود
راهنمایی پذیرش برای متقاضیانی که پاسپورت ندارند.
معرفی دانشگاه های معتبر مالزی با رشته های موجود
راهنمای اقامت دانشجویی در مالزی
معرفی کشورمالزی وشرایط تحصیل در این کشور
فروشنده: دانش گستر
قیمت:6,900 تومان
خرید اینترنتی:برای خرید مالزی راهنمای جامع تحصیل در دانشگاه های مالزی به همراه cvهای آماده ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


 



تاریخ: شنبه 31 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط فروشگاه اینترنتی
Windows XP Professional SP3 Black 2009
گروه محصول :نرم افزار کامپیوتر >> سیستم عامل
Windows XP Professional Black Edition SP3 Update 2009 32-bit en-US
ویندوز ایکس پی نسخه حرفه ای ویرایش سیاه ، سرویس پک 3 به روز رسانی 2009 توسط متخصصین کامپیوتر و رایانه

توضیح لازم و ضروری :
این ویندوز یک تم یا یک پوسته ظاهری نیست ، توانایی های این ویندوز فوق العاده است . این ویندوز توسط یک متخصص بهینه سازی شده است و بسیاری از کاربران در سراسر دنیا از این ویندوز استفاده می کنند . این ویندوز مخصوص سخت افزارهای جدید و انواع لپ تاب ها می باشد . کاملا آزمایش شده This Windows XP was tested on a Intel Pentium 4 1,2 GHz Laptop and on a Intel Core 2 Duo 2,2 GHz Laptop. و همچنین انواع درایو های ساتا را کاملا پشتیبانی می کند . بیش از 200 مگابایت اطلاعات سخت افزاری انواع جدید و همچنین کارت های گرافیک و صوتی می باشد . این ویندوز سیستم کنترل کامل کارت های گرافیک NVIDIA GeForce را نیز در خود دارد و کنترل پانل آن در دسترسی مستقیم می باشد . در ضمن مخصوص استفاده از رم های حجم بالا ، پردازنده های دو و چند هسته ای ، ام ای دی AMD می باشد Ower 200 MB SATA/ACHI, and extra LAN & WLAN drivers already integrated.. ما این ویندوز را برای سیستم های بسیار قدیمی نیز پیشنهاد می دهیم زیرا بالاترین امکان استفاده از حداقل سیستم سخت افزاری را نیز به شما می دهد . * Minimum System Requirements is 600 MHz Processor, 256 MB RAM, 4 GB Hard Disk Space, Super VGA (800x600) Video Adapter این ویندوز انواع کدینگ های فیلم را نیز داشته تقریبا هر فرمتی در آن پخش می شود و در کل بدون نیاز به سریال نامبر نصب و به صورت خودکار برنامه های به روز رسانی نیز نصب می گردد . توضیحات و مشخصات فنی به زبان انگلیسی در ادامه آورده شده است .





* This Windows XP was tested on a Intel Pentium 4 1,2 GHz Laptop and on a Intel Core 2 Duo 2,2 GHz Laptop.
* Unattended Installation (Prompt repair) + Original Serial and Windows Genuine Advantage Crack included and no Windows Activation needed.
* All Official and Unofficial Windows XP Updates are included till 16.7.2009.
* A lot of Windows XP settings have been already set.
* Booting and Running a little bit faster then a standard Windows XP, because some worthless Windows XP files and programs are removed and the Updates are direct integrated.
* Ower 200 MB SATA/ACHI, and extra LAN & WLAN drivers already integrated.
* Audio & Video Codecs integrated to Decode & Encode almost all Audio & Video formats.

دیگر برنامه هایی که خودکار در این ویندوز نصب می شود :
از موارد تخصصی بسیار آن نظیر چند نوع صفحه کلید ، سرویس های سرعت و بهینه سازی ویندوز، سرویس پک های امنیتی و..صرف نظر میکینم
این ویندوز دارای چندین تم و محیط زیبا ، نینجا، دزدان دریایی ، سرزمین جادویی ، ویندوز بلک ، لونا ، والت دیسنی و..است
برنامه مدیا پلایر پخش صوت و تصویر جدید 11 با چندین محیط جالب رقص نور و..
*3 Windows XP Service Pack.
* Windows Internet Explorer 8.
* Windows Media Player 11.
* Java SE Runtime Environment (JRE) v6 Update 21.
* Flash Player v10.1.82.76.
* Shockwave Player v11.5.8.612.
* Microsoft Silver light v4.0.50826.0.
* Microsoft DirectX v9.29.1962.
* Microsoft .NET Framework en-US v1.1.4322 _.4322 = Service Pack 1 .
*& 2 Microsoft .NET Framework en-US v3.5 Service Pack 1
* Microsoft .NET Framework en-US v4.
* Microsoft Visual C-family
* Microsoft Visual Basic v1,v2,v3,v4
و ده ها برنامه و ابزار و برنامه های سودمندو..دیگر

نام کامل محصول : Windows XP Professional Black Edition SP3 Update 2009 32-bit en-US
حجم و تعداد : 1 CD کپی و رایت بر روی بهترین انواع CD ،
توضیحات : این ویندوز عالی برای استفاده سیستم عامل های جدید و قدیم از پردازنده 600مگا هرتز پنتینیوم 3 و رم 256 مگابایت به بالا تا 2.2 گیگابایت دو هسته ای و.. مناسب است . این ویندوز یک ویندوز پوسته نبوده و کاربری حرفه ای دارد .
فروشنده: کاسپین1
قیمت:4,000 تومان
خرید اینترنتی:برای خرید Windows XP Professional SP3 Black 2009 ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


 



تاریخ: شنبه 31 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط فروشگاه اینترنتی
آموزش فوتبال به صورت کاملا حرفه ای اورجینال
گروه محصول :نرم افزار >> ورزشی
بهترین و کاملترین برنامه آموزش تصویری فوتبال زبان فارسی

، قابل پخش در کامپیوتر و دستگاه‌های خانگی

مطالبی که در این مجموعه با آن آشنا میشوید:

- روش‌های کنترل و نگهداری توپ با پا و سر که با تصاویری که بارها تکرار میشوند شما را با یادگیری صحیح و اصولی حفظ توپ اشنا میکند.

- آموزش بیش از 11 روش LIFT کردن یا بلند کردن توپ از روی زمین با نقاط مختلف پا و با حرکاتی جذاب و زیبا.

- روش‌های مختلف دریبل زدن یار مستقیم با نشان دادن فریب‌های بدنی.

- روش‌های صحیح کنترل توپ‌های بلند با نقاط مختلف پا و تغییر جهت صحیح توپبرای کنترل مسلط تر آن.

- انتخاب صحنه‌های برتر از بازیها و بازیکنان بزرگ فوتبال جهان.

- آموزش صحیح دفاع در فوتبال یا SOCCER

- PRESSING با حرکات 4 VS2-6VS3-8VS4

- آموزش دریبلینگ نفر به نفر یا DRIBBLING 1VS 1 توسط MARTIN BIDZINSKI

- نشان دادن روش صحیح دفاع نفر به نفر که با صرف کمترین توان بدنی و به بهترین شکل ممکن انجام خواهد گرفت.

- آموزش روش صحیح استفاده از سر برای زدن ضربات گل با بهره گیری از تجارب بهترین بازیکنان سر زن جهان.

- روش صحیح زدن گل با حرکات آکروباتیک با آموزش WIEL COERVER

- روش‌های فوق العاده زیبا و متنوع استفاده از بدن و جابجایی اصولی پاها برای دریبل زدن

- روش‌های اصولی تکل زدن و تصاحب صحیح توپ حریف مقابل

- روش‌های شوت زدن با نقاط مختلف پا با بیشترین دقت

- آموزش روش‌های صحیح پاسکاری‌های کوتاه دو نفره و گروهی و تغییر مسیر سریع و به موقع توپ برای جلوگیری از تصاحب توپ توسط حریف مقابل.

- آموزش سیستم‌های 3-4-1-2 و 4-2-3-1 توسط MASSIMO LUCCHESI

- با استفاده از نمودارهای فراوان و پیاده کردن آن در زمین فوتبال.

- تشریح روش‌های پاسکاری مختلف مانند مثلثی - مربع - موزی و... و زمان و مکان مناسب استفاده از آن ها.

- آشنایی کامل با روش صحیح گرم کردن دربازه بان ها

- آشنایی با روش‌های اصولی شیرجه زدن دربازه بان ها که با کمترین میزان تماس با زمین سلامتی دربازه باان را تامین می کند.

- روش‌های صحیح دور کردن موقت یا جمع کردن کامل توپ توسط دربازه بان

- آموزش پرتاب صحیح توپ با دست توسط دربازه بان ها

- و ده ها نکته ی آموزشی دیگر...
فروشنده: پرشین شاپ
قیمت:20,000 تومان
خرید اینترنتی:برای خرید آموزش فوتبال به صورت کاملا حرفه ای اورجینال ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید سی دی آموزش فوتبال,دی وی دی آموزش فوتبال,فروشگاه اینترنتی ورزشی,سایت آموزش فوتبال,آموزش بدنسازی فوتبال,آموزش تمرینات فوتبال,فروشگاه فوتبال,آموزش داوری فوتبال,آموزش تصویری فوتبال,آموزش دروازبانی فوتبال



تاریخ: شنبه 31 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط فروشگاه اینترنتی
روش های کشف گزینه صحیح در کنکور/اصل
گروه محصول :نرم افزار >> درسی
ابتدا این مسئله را به خاطر داشته باشید که این تصور که چون مدرسه خوبی نداشته‏ اید و یا در زمان دبیرستان خوب درس نخوانده اید پس نمی توانید هم پای شاگردان ممتاز وارد میدان رقابت شوید و به ناچار باید میدان را واگذار کنید ، تصوری موهومی و باطل است. ما روشهای طلایی تست زنی نفرات نخست کنکور را در یک بسته جادویی برای شما فراهم کرده ایم تا شما بتوانید با یادگیری روشهای مکمل بی شک از رقیبان همرتبه خویش چند گام جلوتر حرکت کرده و تلاش خود را به ثمر برسانید.
استراتژی ها و تاکتیک های تست زنی با کمترین معلومات
به کمک روشهای هفت گانه کشف گزینه صحیح

آشنایی کامل با روشهای صحیح تست زنی
تشخیص تفاوت بین تست های استاندارد و غیر استاندارد
روشهای کاهش اظطراب و استرس
افزایش سرعت عمل و سرعت انتقال تا 50%
آموزش مدیریت زمان و تقسیم بندی زمانی صحیح
همراه با بیان اسرار موفقیت N.L.P
آموزش بصورت کاملا ویدیوئی و قابل فهم
دارای کیفیت صوتی و تصویری بسیار بالا.
بهمراه حل نمونه سوالات کنکورهای سالهای قبل با این روش
و ...........................................
یاد آور می شویم روشهای ارائه شده در این مجموعه، هیچ مغایرتی با معلومات شما نداشته بلکه بهترین مکمل می باشد. شما میتوانید این روش را در آزمونهای تستی به اجرا گذارده و از نتایج فوق العاده آن لذت ببرید تا صحتکاربرد آن بر شما روشن گردد.
ش م:81145
فروشنده: ماركت نيک
قیمت:8,000 تومان
خرید اینترنتی:برای خرید روش های کشف گزینه صحیح در کنکور/اصل ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


 



تاریخ: شنبه 31 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط فروشگاه اینترنتی
سرویس استیل گل M155
گروه محصول :زیورآلات >> سرویس
سرویس استیل گل دورنگ طلایی .رنگ ثابت.(گردنبند.گوشواره)
فروشنده: زیورآلات
قیمت:22,500 تومان
خرید اینترنتی:برای خرید سرویس استیل گل M155 ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


 



تاریخ: شنبه 31 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط فروشگاه اینترنتی
اخذ پذیرش و بورس تحصیلی از دانشگاه های معتبر دنیا و تحصیل رایگان - رشته عمران
گروه محصول :نرم افزار کاربردی >> عمران و نقشه کشی
راهنمای اخذ پذیرش و بورس تحصیلی از دانشگاه های معتبر دنیا و تحصیل و اقامت در خارج
ویژه رشته مهندسی عمران - مقاطع کاردانی ، کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری

شامل 4 سی دی و یک کتاب + مشاوره رایگان تلفنی
ورژن جدید


این مجموعه شامل اطلاعات متنوع در زمینه اخذ پذیرش از دانشگاه‌های خارج از ایران و همچنین مراحل و اطلاعات لازم جهت دریافت ویزای تحصیلی است و با هدف کمک به دانشجویان ایرانی‌ برای ادامه تحصیل در خارج از کشور ایجاد شده است. این مجموعه همچنین اطلاعات زیادی در زمینه‌ی مهاجرت به کشورهای مختلف، جهت ادامه تحصیل در بر دارد.

گروه نوین تحصیل ( ارائه دهنده خدمات نوین آموزشی و تحصیلی ) ، مجموعه ای جامع درباره تحصیل در کشورهای خارجی و اخذ بورس تحصیلی از دانشگاههای معتبر دنیا به صورت CD های آموزشی تهیه کرده است که دریافت آن را به کلیه علاقه مندان به تحصیل در خارج از کشور توصیه می کنیم

در این مجموعه خواهید یافت:
شرایط و ملزومات اخذ پذیرش و بورس تحصیلی در هر کشور شامل آمریکا، کانادا ، اروپا ، ترکیه، سوئد، مالزی، هند ، آلمان، اکراین ، ژاپن ، انگلیس ، استرالیا ، کشور های همسایه ایران و دهها کشور دیگر، به صورت پله به پله از اخذ مدرک زبان و نامه نگاری با اساتید تا اخذ پذیرش و بورس تحصیلی
فرمت و نحوه نامه نگاری برای اساتید دانشگاه ها.
چگونه نظر اساتید را به خودمان جلب کنیم و از آنها بورس تحصیلی بگیریم؟
در نامه چه بنویسیم؟
نحوه نوشتن رزومه ، SP و توصیه نامه.
در معرفی بر روی هوش و استعداد خود تاکید کنیم یا بر روی پشتکار خود؟
ده ها نمونه رزومه(CV)، پروپوزال و SP موفق از دانشجویانی که موفق به اخذ بورس تحصیلی و پذیرش از بهترین دانشگاه های آمریکا و اروپا شده اند.
هزینه های زندگی دانشجویی در هر کشور.
معرفی دانشگاه های رایگان دنیا در مفطع کارشناسی ارشد و دکتری
معرفی کشور هایی که دانشجویان در آنها اجازه کار دارند.
لیست دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم در هر کشور تا هر مقطع تحصیلی.
روش های کم رنگ کردن معدل پایین در پیش چشم دانشگاه مورد نظر!
معرفی کتاب ها و مراجع معتبر برای آمادگی آزمون های TOFEL و IELTS
تجربیات شخصی دانشجویان موفق در خارج از کشور
تحصیل رایگان در دانشگاههای معتبر دنیا
هزینه های تحصیل و اقامت در کشورهای مختلف خارجی
نحوه اخذ پذیرش از دانشگاه‌های معتبر دولتی کشورهای خارجی
راهنمای اخذ پذیرش از دانشگاه‌های معتبر غیر دولتی خارجی
راهنمای تحصیل در مقطع کارشناسی در دانشگاه های خارجی و اخذ بورس تحصیلی
راهنمای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه های خارجی و شرایط اخذ بورس
تحصیل در دوره های دکتری حرفه ای و دکتری تخصصی در دانشگاه های کشورهای خارجی و فرصتهای مطالعاتی و پژوهشی
راهنمای اخذ پذیرش از موسسات معتبر آموزش زبان
راهنمای ثبت نام در آزمون‌های تافل و ایلتس
همراهی با شما از بدو ورود به کشورهای خارجی تا اسکان دائم
راهنمای اخذ پذیرش تحصیلی در دانشگاههای معتبر در کلیه مقاطع تحصیلی در رشته‌های مهندسـی و علـــوم انسانـی حتی دکترا راهنمای اخذ پذیرش تحصیلی در رشته‌های گروه علـــوم پزشـکی و دندانپزشکی
راهنمایی پذیرش برای متقاضیانی که پاسپورت ندارند.
معرفی دانشگاه های معتبر خارجی با رشته های موجود
شرایط و ملزومات تحصیل رایگان در کشورهای خارجی
راهنمای اقامت دانشجویی در خارج
هرینه های زندگی ، اقامت و تحصیل در کشورهای خارجی
و صدها صفحه مطالب مفید دیگر
نحوه نگارش cv و نمونه cv های آماده

نکته: همواره آخرین ورژن ارسال می شود

برای اولین بار در کشور : 9 خط تلفن ثابت در اختیار خریداران محترم قرار می گیرد که می توانند جهت مشاوره رایگان در زمینه تحصیل در خارج در رشته فوق با این شماره ها تماس بگیرند و سوالات خود را مطرح کنند ( شماره تلفن ها داخل بسته قرار داده شده است )
فروشنده: نوین تحصیل
قیمت:14,000 تومان
خرید اینترنتی:برای خرید اخذ پذیرش و بورس تحصیلی از دانشگاه های معتبر دنیا و تحصیل رایگان - رشته عمران ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


 



تاریخ: شنبه 31 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط فروشگاه اینترنتی
مقاله بهبود کیفیت کمپوت گیلاس
گروه محصول :نرم افزار >> درسی
چکیده:
در یک تحقیق که بمنظور کیفیت کمپوت گیلاس انجام گرفت، گیلاس واریته سیاه مشهدی پس از
نمونهبرداری به طریقه تصادفی به سه قسمت تقسیم شد. قسمت اول از گیلاسها پس از شستشو و
25°c 220 شربت بریکـس 25 و درجه حرارت cc سورتینگ در داخل قوطی پانصد گرمی پر شده و با
پوشانیده شد و در خط تولید کمپوت گیلاس به طریق معمول قرار گرفت. دسته دوم گیلاس با شربتی که
شامل نمک کلسیم است پر میشود و سومین قسمت در داخل محلول نمک بهمراه ماده جاذب در دما و
زمان مشخص قرار میگیرد. سپس گیلاسهای این تیمار آبکش شده و به مدت 12 ساعت قبل از کمپوت
شدن در همان وضعیت باقی مانده و سپس با شربت پر میشود. پس از مرحله پر کردن و دربندی در
100° به مدت 20 دقیقه پخت میشوند و پس از سپری شدن زمان نگهداری 45 روز بمنظور تأثیر این دو c
نوع تیمار نتایج در قالب طرح فاکتوریل به روش کاملاً تصادفی در 10 تکرار آنالیز گردید. همچنین بمنظور
ارزیابی کیفی تأثیر نمک کلسیم بر روی طعم و مزه محصول تست حساسیت (ارگانولپتیک) به روش
هدونیک تست نیز انجام گرفت و نتایج آن جداگانه در قالب طرح بلوک کامل تصادفی مورد تجزیه و
تحلیل آماری قرار گرفت. با توجه به جدول آنالیز واریانس، تیمارهای اصلی بر کنترل میزان ترکیدگی
معنیدار بوده است و جدول مقایسه میانگینها نشان داد که در این آزمایش بکاربردن شربت نمک کلسیم
با دُز معین و روش مشخص بیشترین سهم را در میزان ترکیدگی گیلاس دارا بوده است و با سایر تیمارها
اختلاف کاملاً معنیدار دارد و نتایج بدست آمده از تست پانل نیز نشان داده که نمونه شاهد و تیمارمذکور
در یک سطح و با نمونه تیمار 3 تفاوت در سطح معنیدار بود که با نتایج بدست آمده از مقالات علمی
دیگر نیز منطبق است.

این محصول بی نظیر در قالب یک عدد سی دی عرضه می شود.
فروشنده: زرین شاپ
قیمت:8,000 تومان
خرید اینترنتی:برای خرید مقاله بهبود کیفیت کمپوت گیلاس ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


 



تاریخ: شنبه 31 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط فروشگاه اینترنتی
برد برد ( پروجکت برد ) - مخصوص آزمایش مدارات الکترونیکی
گروه محصول :لوازم >> کیتهای الکترونیکی
مناسب برای بستن و آزمایش مدارات الکترونیکی و دیجیتال در سایز متوسط و بزرگ ، با امکان اضافه کردن برد بردهای دیگر به صورت جانبی .

دانش پژوهان عزیز، یکی از قطعه های پرکاربرد که در بسیاری از پروژه ها مورد استفاده قرار می گیرد برد بورد (Bread board) است که در زیر توضیحاتی در مورد آن ارائه می شود.

برد بورد وسیله ای است که برای ساخت اولیه و آزمایشی مدارهای الکترونیکی بکار می رود. اکثر افرادی که در زمینه ساخت مدارهای الکترونیکی فعالیت می کنند، ابتدا مدار خود را روی برد بورد می بندند و پس از تست کردن و جواب گرفتن آن را روی فیبر مدار جاپی و یا فیبر سوراخ دار پیاده می نمایند.

برد بورد به نحوی طراحی شده که پایه های عناصر الکترونیکی به راحتی در سوراخ های آن فرو رود و اتصال آن ها برقرار گردد. برای ساخت مدارهای الکترونیکی بر روی برد بورد از قطعات سیم برای متصل نمودن ردیف های بردبورد و پایه های مختلف اجزاء مدار به هم استفاده می شود.
فروشنده: زرین شاپ
قیمت:14,000 تومان
خرید اینترنتی:برای خرید برد برد ( پروجکت برد ) - مخصوص آزمایش مدارات الکترونیکی ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


 



تاریخ: شنبه 31 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط فروشگاه اینترنتی
گردنبند سنگ معدنی امیتیست(شفا بخش)
گروه محصول :زیورآلات >> گردنبند
آمیتیست
این سنگ با تاثیر بر چاکرای چشم سوم و تاج مخصوص درد های ناحیه سر میگرن و فشار های عصبی است سیستم کلی بدن ما را بهبود می بخشد .غدد و هورمونها را تقویت می کند و سوخت و ساز سلولی را افزایش می دهد ما را در برابر بیخوابی اضطراب ها و کابوس ها محافظت می کند .امیتیست بهترین مداوا برای مشکلات روانی و استرس می باشد.این سنگ مخصوص کو دکانی است که دستخوش حمله های عصبی و خشم می شوند جهت صرع و بیماران هیستری مناسب است همچنین سر گیجه های مربوط به حالات روانی واختلالات چشمی و ناهماهنگی ان را تسکین می دهد.این سنگ عملی کاهنده بر روی فشار های شریانی دارد وبرای کم خونی و سایر بیماریهای خونی موثر است امیتیست سنگی مهم در تمرکز حواس به شمار می اید این سنگ اراده را زیاد می کنداگاهی راافزایش داده و ما را در ارتباطات معنوی حمایت می کند ارتباطات و دوستی ها را سهولت می بخشد و به ما قدرت شادی و شجاعت می دهد.
فروشنده: الماس
قیمت:3,900 تومان
خرید اینترنتی:برای خرید گردنبند سنگ معدنی امیتیست(شفا بخش) ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


گردنبند استیل,فروشگاه اینترنتی گردنبند,خرید گردن بند,خرید گردنبند نقره,گردنبند مرواريد,گردنبند دخترانه,سفارش گردنبند,گردنبند سنگ معدنی,خرید پستی گردنبند سنگ معدنی



تاریخ: شنبه 31 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط فروشگاه اینترنتی
مجموعه کارتنی گارفیلدا گربه نارنجی+ داستانهای حیوانات در ماداگاسکار 2004/اصل
گروه محصول :فیلم و سریال و کارتون >> کارتن
ش م:155/62994
داستان حیواناتی که در باغ وحش شهر نیویورک زندگی میکنند که 4 تا باهم دوست میشودو ....به آفریقا برمیگردند
این کارتن اورجینال و حاوی دو کارت جایزه است
فروشنده: تیراژه
قیمت:10,000 تومان
خرید اینترنتی:برای خرید مجموعه کارتنی گارفیلدا گربه نارنجی+ داستانهای حیوانات در ماداگاسکار 2004/اصل ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


ترانه های شاد کودکان,دانلود داستان کودکانه,کتاب داستان کودکانه,داستان کودکانه صوتی,خرید آنلاین کتاب قصه کودکان,داستان تصویری کودکانه,ترانه هاي شاد كودكان,ترانه های شاد برای کودکان,فروشگاه اینترنتی سی دی قصه کودکان,شاد کودکانه



تاریخ: شنبه 31 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط فروشگاه اینترنتی
آموزش نرم افزار سونار ۸ – Sonar 8 (به همراه نرم افزار) اورژینال
گروه محصول :نرم افزار کامپیوتر >> متفرقه
آموزش کامل سونار+ نرم افزار

تعداد: ۱DVD

فصل ۱ ) کار با محیط اولیه نرم افزار Sonar،کامپیوتر ها صدا وموسیقی،Digital Audio،اجرای برنامه ،تنظیم Input/ Out put برای فایل های Midi قالب بندی فایل های پروژه،نمای Panel Control،View Track،نمای کنسول، نمای Pianoroll , Staff, Loop Construction, Big Time نمای Lock،Zoom in , Zoom out ،Lyrics ,Video قفل برداری از نماها ، نوار ابزار Transport،تغییر رنگ با پنجره Configure Colors.

فصل ۲ ) محیط و اجزای برنامه Sonar – باز کردن فایل پروژه – تنظیم خروجی Midi -زمان جاری – کاربرد نشانه ها- Tempo-سکوت وتکخوانی اجرای موسیقی از روی یک وسیله Midi-وارد کردن آهنگ یا ریتم از یک وسیله Midiبه محیط Sonar – تنظیم Metronome و Midi Devices – ضبط کردن آهنگ به روش Loop بر روی دستگاه Midi -ضبط به روش Punch – in – تنظیم صدای دیجیتال – نمونه گیری صوتی – ضبط صدا ازمیکروفون یا یک وسیله ورودی ضبط همزمان چند کانال .

فصل ۳ ) دستکاری صدا در پروژه ، جا به جایی و حلقه سازی،کلیپ، اتوماسیون Cross fade ،ترکیب شیارهای پروژه ، کلیپ های Groove ، کلیک کردن و کشیدن کلیپ ها ، Loop کردن کلیپ های Groove ، چیدن کلیپ Groove ، تغییر مقدار Pitch در کلیپ های Groove ، اضافه کردن نشانه های Pitch تغییر پارامترTempo ، ساخت کلیپ های Groove ، افکت های صوتی اتوماسیون تنظیمات یک افکت ، گروه بندی کنترلهای شیار ، اتوماسیون میکس شیارها خروجی یک فایل Mp3 .

فصل ۴ ) زمان اجرا ، کار با نوار ابزار Transport ، خط نشانگر،کلید های میانبر ،خط کش زمان ، اجرای شیار به شیار ، نوار ابزار Play Back state تغییرموقعیت شیار ، کار با قسمتهای مختلف شیارها، تنظیمات شیارها Vol , Pan, Bus send ,Fx,Meter , کنترل شدت وتوازن ، تغییر کنترل Volume Trim و Play list ، نمای Video ، کار با فایل های ویدئویی.

فصل ۵ ) Record ، ایجاد یک پروژه جدید ، تنظیمات Meter و Key Signature ، تنظیم روش عملیات ضبط، تعیین ورودی صدا ، انتخاب ورودی یک شیار Audio،ضبط صدا داخل شیارها،کنترل صدای ورودی ، صدای سنج، افکت Tuner،ضبط به روش Step،عملیات Record، کار با ویژگی Inputecho ضبط به روش Record،Loopبه روش Punch،واردکردن فایلهای صوتی،استفاده ازروش Punch به هنگام ایجاد لوپ، عملیات کپی اصوات،ورود فایلهای Midi.

فصل ۶ ) ویرایش ومیکس برروی صداها،مرتب سازی شیارها،تغییر مکان شیارها،دستورClone،کپی و انتقال،عملیات Nudge، انتخاب کلیپ ها،دستور By Time آشکار نمودن خطهای Grid Lines،ویرایش نشانه ها،کلیپهای پیوند یافته (به چند روش) قطع پیوند کلیپ ها ، تقسیم نمودن وترکیب نمودن کلیپ ها،برداشت ها Muteو Solo در کلیپ ها، استفاده از روش Mute Entire Clip .

فصل ۷ ) کاربرد لوپ ها، ایجاد Tempo در لوپ،اطلاعاتPitch،نمای Loop explorer،کار با دکمه ها وآشنایی با فیلدهای تنظیمات Keyو Tempo ،لوپها کار با پنجره Clip Properties،کلیپهای GrooveوفایلهایWave،وارد کردن کلیپهای Groove ، تنظیم پارامتر Pitch،ایجاد و ویرایش کلیپهای Groove تعداد ضرب، مقدار Tempo، نت مرجع، تغییر تعداد ضرب (Beat) ، مقدار Tempo یک کلیپ ،نشانه های Pitch . فصل ۸ ) ویرایش کلیپ ها،کار برد روش ویرایش Slip،کا با خصوصیات کلیپ ها (طول زمان شروع وپایان)،اصول پردازش صوتی،مقیاس برای امواج صوتی، تقسیم کلیپهای صوتی فرمانRemove،کاربرد روش ویرایش Slip،محو ومحو متقابل،محو Fade،افزایش و کاهش تدریجی صدا، پنجره تنظیمات افکت های صوتی.

فصل ۹ ) افکت گذاری،آماده شدن برای میکسMain outs،Bus،Midi track،Audio track،گذرگاه Bus،نمای TrackوConsole، میکس دیجیتال کنترلهای LevelوPan،فیلد Output،عملیاتBounce،کار با تنظیمات Bounce To Track،تغییر فرمت کانال،کار با فرمان Export،آشنایی بافرمت Omf میکس به روش Sourround،کاربرد الگوهای فرمتSourround،کار با فرمتProject Option،میکس صدای Sourround،ویرایش برای توازن صدای Sourroundدر نمای Console،گزینهArm for Automation،افکتهای Sourround .

فصل ۱۰ ) نحوه کار با اتوماسیون،نوار ابزار Automations،روشهای اتوماسیون،ضبط تغییرات وحرکات کنترلهای در وضعیت Arm،ترسیم منحنی در نمای Track کار با دستور Envelopes،ایجاد گره،حذف گره،اتوماسیون افکت ها،ضبط حرکات پارامترهای افکت،دستورAudio Fx،دستکاری گره ها .

فصل ۱۱ ) نت نویسی وکلام نویسی،نمای Staff،نوشتن نت ،ناحیهFretboard،انتخاب شیار Pick Track،ابزارهای ویرایش موسیقی، ایجاد نت، مقدار جابجایی زمان گزینه Quarter،آکوردها ونشانه ها، کشش واقعی نت ها، تنظیمات نت، جابجایی نت، نمایMeter/Key،کلام نویسی نمایEven List رویدادهایLyrics ،رویدادهای کلامی،کار با نمای Lyrics

ارسال به سراسر ایران
فروشنده: هنر باران
قیمت:7,500 تومان
خرید اینترنتی:برای خرید آموزش نرم افزار سونار ۸ – Sonar 8 (به همراه نرم افزار) اورژینال ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


 



تاریخ: شنبه 31 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط فروشگاه اینترنتی
بورس تحصیلی از دانشگاه های معتبر خارجی در رشته مهندسی فضای سبز +هدیه اصل
گروه محصول :نرم افزار >> درسی
بسته راهنمای اخذ بورس تحصیلی از دانشگاه های معتبر خارجی در رشته فضای سبز +هدیه اصل ( سی دی های خام اصل )
راهنمای اخذ پذیرش و بورس تحصیلی از دانشگاه های معتبر دنیا و تحصیل و اقامت در خارج
ویژه رشته :فضای سبز
مقاطع کاردانی ، کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری

معادل 4 سی دی و یک کتاب + مشاوره رایگان تلفنی

این مجموعه شامل اطلاعات متنوع در زمینه اخذ پذیرش از دانشگاه‌های خارج از ایران و همچنین مراحل و اطلاعات لازم جهت دریافت ویزای تحصیلی است و با هدف کمک به دانشجویان ایرانی‌ برای ادامه تحصیل در خارج از کشور ایجاد شده است. این مجموعه همچنین اطلاعات زیادی در زمینه‌ی مهاجرت به کشورهای مختلف، جهت ادامه تحصیل در بر دارد.

فروشگاه اینترنتی ما ( ارائه دهنده خدمات نوین آموزشی و تحصیلی ) ، مجموعه ای جامع درباره تحصیل در کشورهای خارجی و اخذ بورس تحصیلی از دانشگاههای معتبر دنیا به صورت CD های آموزشی تهیه کرده است که دریافت آن را به کلیه علاقه مندان به تحصیل در خارج از کشور توصیه می کنیم

در این مجموعه خواهید یافت:
شرایط و ملزومات اخذ پذیرش و بورس تحصیلی در هر کشور شامل آمریکا، کانادا ، اروپا ، ترکیه، سوئد، مالزی، هند ، آلمان، اکراین ، ژاپن ، انگلیس ، استرالیا ، کشور های همسایه ایران و دهها کشور دیگر، به صورت پله به پله از اخذ مدرک زبان و نامه نگاری با اساتید تا اخذ پذیرش و بورس تحصیلی
فرمت و نحوه نامه نگاری برای اساتید دانشگاه ها.
چگونه نظر اساتید را به خودمان جلب کنیم و از آنها بورس تحصیلی بگیریم؟
در نامه چه بنویسیم؟
نحوه نوشتن رزومه ، SP و توصیه نامه.
در معرفی بر روی هوش و استعداد خود تاکید کنیم یا بر روی پشتکار خود؟
ده ها نمونه رزومه(CV)، پروپوزال و SP موفق از دانشجویانی که موفق به اخذ بورس تحصیلی و پذیرش از بهترین دانشگاه های آمریکا و اروپا شده اند.
هزینه های زندگی دانشجویی در هر کشور.
معرفی دانشگاه های رایگان دنیا در مفطع کارشناسی ارشد و دکتری
معرفی کشور هایی که دانشجویان در آنها اجازه کار دارند.
لیست دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم در هر کشور تا هر مقطع تحصیلی.
روش های کم رنگ کردن معدل پایین در پیش چشم دانشگاه مورد نظر!
معرفی کتاب ها و مراجع معتبر برای آمادگی آزمون های TOFEL و IELTS
تجربیات شخصی دانشجویان موفق در خارج از کشور
تحصیل رایگان در دانشگاههای معتبر دنیا
هزینه های تحصیل و اقامت در کشورهای مختلف خارجی
نحوه اخذ پذیرش از دانشگاه‌های معتبر دولتی کشورهای خارجی
راهنمای اخذ پذیرش از دانشگاه‌های معتبر غیر دولتی خارجی
راهنمای تحصیل در مقطع کارشناسی در دانشگاه های خارجی و اخذ بورس تحصیلی
راهنمای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه های خارجی و شرایط اخذ بورس
تحصیل در دوره های دکتری حرفه ای و دکتری تخصصی در دانشگاه های کشورهای خارجی و فرصتهای مطالعاتی و پژوهشی
راهنمای اخذ پذیرش از موسسات معتبر آموزش زبان
راهنمای ثبت نام در آزمون‌های تافل و ایلتس
همراهی با شما از بدو ورود به کشورهای خارجی تا اسکان دائم
راهنمای اخذ پذیرش تحصیلی در دانشگاههای معتبر در کلیه مقاطع تحصیلی حتی دکترا
راهنمای اخذ پذیرش تحصیلی
راهنمایی پذیرش برای متقاضیانی که پاسپورت ندارند.
معرفی دانشگاه های معتبر خارجی
شرایط و ملزومات تحصیل رایگان در کشورهای خارجی
راهنمای اقامت دانشجویی در خارج
هرینه های زندگی ، اقامت و تحصیل در کشورهای خارجی
و صدها صفحه مطالب مفید دیگر
نحوه نگارش cv و نمونه cv های آماده

نکته: همواره آخرین ورژن ارسال می شود
مژده : 9 خط تلفن ثابت در اختیار خریداران محترم قرار می گیرد که می توانند جهت مشاوره رایگان در زمینه تحصیل در خارج در رشته فوق با این شماره ها تماس بگیرند و سوالات خود را مطرح کنند ( شماره تلفن ها داخل بسته قرار داده شده است )
((از خرید شما بی نهایت ممنونیم ))
شماره مجوز محصول اور جینال :75548621936029543670
فروشنده: فرا آموزش
قیمت:13,000 تومان
خرید اینترنتی:برای خرید بورس تحصیلی از دانشگاه های معتبر خارجی در رشته مهندسی فضای سبز +هدیه اصل  ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


 



تاریخ: شنبه 31 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط فروشگاه اینترنتی
طرح توجیهی تولید رنگ های طبیعی از ضایعات کارخانه کنسانتره انار جهت رنگ آمیزی چرم طبیعی-اورجینا
گروه محصول :خدمات >> اشتغال
شکاملترین بانک طرح توجیهی صنعتی و اقتصادی، کاملترین اطلاعات تجاری و بازرگانی ، طرحهای زود بازده، طرح توجیهی ،طرح تولیدی، طرح ایجاد، طرح احداث و راه اندازی کارخانه تولیدی و کارگاه

مناسب برای
اخذ وام بانکی از بانک ها و موسسات مالی اعتباری
گرفتن وام قرض الحسنه خود اشتغالی از صندوق مهر امام رضا
ارائه طرح به منظور استفاده از تسهیلات بنگاه های زود بازده
گرفتن مجوز های لازم از سازمان های دولتی و وزارت تعاون
ایجاد کسب و کار مناسب با درآمد بالا و کارآفرینی




این طرح توجیهی شامل موارد زیر است :

معرفی محصول
مشخصات کلی محصول
شماره تعرفه گمرکی
شرایط واردات
استانداردهای ملی وجهانی
قیمت تولید داخلی و جهانی محصول
موارد مصرف و کاربرد
کالاهای جایگزین و تجزیه و تحلیل اثرات آن بر مصرف محصول
اهمیت استراتژیک کالا در دنیای امروز
کشورهای عمده تولید کننده و مصرف کننده محصول
وضعیت عرضه و تقاضا
بررسی ظرفیت بهره برداری و وضعیت طرحهای جدید و طرحهای توسعه و در دست اجرا و روند تولید از آغاز برنامه سوم تا کنون
بررسی روند واردات محصول از آغاز برنامه سوم تا نیمه اول سال
بررسی روند مصرف از آغاز برنامه
بررسی روند صادرات محصول از آغاز برنامه سوم و امکان توسعه آن
بررسی نیاز به محصول یا اولویت صادرات تا پایان برنامه چهارم
بررسی اجمالی تکنولوژی و روشهای تولید و تعیین نقاط قوت و ضعف تکنولوژی های مرسوم
در فرآیند تولید محصول
ماشین آلات
بررسی و تعیین حداقل ظرفیت اقتصادی شامل برآورد حجم سرمایه گذاری ثابت
محوطه سازی
ساختمان
ماشین آلات
تاسیسات
وسائط نقلیه
تجهیزات و وسائل اداری و خدماتی
هزینه های متفرقه و پیش بینی نشده
هزینه های قبل از بهره برداری
سرمایه در گردش
برآورد حقوق و دستمزد
برآورد آب, برق, سوخت و ارتباطات
هزینه های تعمیر و نگهداری و استهلاک
هزینه های متفرقه و پیش بینی نشده تولید
هزینه های توزیع و فروش
جدول هزینه های ثابت و متغیر تولید
نتیجه گیری
میزان مواد اولیه عمده مورد نیاز سالانه و محل تامین آن
پیشنهاد منطقه مناسب برای اجرای طرح
وضعیت تامین نیروی انسانی و تعداد اشتغال
بررسی و تعیین میزان آب، برق، سوخت، امکانات مخابراتی و ارتباطی و چگونگی امکان تامین آنها در منطقه مناسب برای اجرای طرح
وضعیت حمایت های اقتصادی و بازرگانی شامل حمایت تعرفه گمرکی و حمایتهای مالی
تجزیه و تحلیل و ارائه جمع بندی و پیشنهاد نهایی در مورد احداث واحد های جدید
در صورت پیوستن ایران به سازمان تجارت جهانی وضعیت این پروژه ها چگونه خواهد بود
مراجع
پیوست ها ( بخش نامه های مربوط به قوانین واردات و صادرات )

*****************************















شماره مجوز 1031/23341/85



این محصول به صورت pdf بابسته بندی شکیل وبصورت اورجینال ارسال میگردد.
در صورت نیاز ارسال از طریق ایمیل نیز امکانپذیر است(ارسال به ایمیل شما بدون هزینه ارسال پستی و فقط7500 تومان خواهد بود)برای دریافت این طرح توجیهی از طریق ایمیل حتماً در قسمت پیغام درخواست ارسال از طریق ایمیل را بنویسید.
فروشنده: فرا سی دی
قیمت:8,500 تومان
خرید اینترنتی:برای خرید طرح توجیهی تولید رنگ های طبیعی از ضایعات کارخانه کنسانتره انار جهت رنگ آمیزی چرم طبیعی-اورجینا ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


 



تاریخ: شنبه 31 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط فروشگاه اینترنتی
تولید نخ متوسط تا ضخیم از ضایعات نساجی
گروه محصول :نرم افزار >> متفرقه
مناسب برای
اخذ وام بانکی از بانک ها و موسسات مالی اعتباری
گرفتن وام قرض الحسنه خود اشتغالی از صندوق مهر امام رضا
ارائه طرح به منظور استفاده از تسهیلات بنگاه های زود بازده
گرفتن مجوز های لازم از سازمان های دولتی و وزارت تعاون
ایجاد کسب و کار مناسب با درآمد بالا و کارآفرینی

این محصول به صورت سی دی ارائه شده است
شماره مجوز محصول اور جینال54107568/12
فروشنده: فرا آموزش
قیمت:10,000 تومان
خرید اینترنتی:برای خرید تولید نخ متوسط تا ضخیم از ضایعات نساجی  ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


 



تاریخ: شنبه 31 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط فروشگاه اینترنتی
آموزش زبان انگلیسی-نرم افزار آموزش زبان انگلیسی بدون توقف(رنگ قرمز 2)Nonstop English
گروه محصول :آموزش زبان >> انگلیسی
آموزش زبان انگلیسی-نرم افزار آموزش زبان انگلیسی بدون توقف(رنگ قرمز)1-Nonstop English
انگلیسی بدون توقف 2 لایت -NONSTOP ENGLISH
خودآموز انگلیسی بدون توقف همراه با ترجمه فارسی
سازگار با ویندوز ویستا و XP
برگزیده سومین جشنواره بین المللی آموزش زبان 2008
محصول نوآورانه به تایید کمیته نوآوری دومین جشنواره ملی رسانه های دیجیتال
منتخب بهترین اثر آموزش دومین جشنواره ملی رسانه های دیجیتال
ایجاد فضای کلاس مجازی
امکان تشخیص گفتار و مقایسه آن
امکان گزارش مراحل پیشرفت آموزشی
آموزش از طریق فیلم های مرتبط با دورس
بکارگیری آخرین تکنولوژی در خیطه شناخت صدا
اساس کتابهای Interchang Third Edition
مجموعه Nonstop English در قالب 4 بسته آموزشی مختلف از سطح مبتدی تا پیشرفته حضور علاقه مندان به فراگیری زبان انگلیسی معرفی می گردد.نرم افزار آموزش زبان انگلیسی بدون توقف یک روش کاملا انعطاف پذیر را جهت استفاده از کلیه ملحقات کتابهای اینترچنج نسخه سوم با کاربران ارائه می دهد.هیات داوران دومین جشنواره رسانه های دیجیتال، مجموعه آموزشی Nonstop English را به عنوان بهترین اثر آموزشی معرفی و لوح تقدیر ویژه را به این مجموعه اختصاص دادند. همچنین با تائید کمیته نوآوری جشنواره مذکور، محصول Nonstop English به عنوان محصول نوآورانه انتخاب و موفق به دریافت لوح تقدیر گردید.

ویژگیهای خود آموز زبان انگلیسی بدون توقف :
- دارای دوره های تکمیلی تا 4 سطح - خود آموز دوطرفه با امکان تشخیص خودکار گفتار
- برگزاری امتحان در پایان هر دو درس - در حدود 3000 تمرین مرتبط با دروس
- شبیه سازی مکالمه با یک انگلیسی زبان - دارای شماره شناسایی از شورای عالی انفورماتیک کشور
- راهنمای کامل نحوه استفاده از برنامه - همراه با نرم افزار تقویت مهارت شنیداری
- دسترسی سریع به کلیه صداها، فیلمها و تمرینات فقط با یک کلیک ماوس - سی دی mp3 گفتارها جهت آموزش مستمر در اتومبیل، خانه و محل کار
- مالتی مدیا (بهره گیری از صدا، تصویر، فیلم، نوشتار و ... برای درک بهتر مفاهیم
دیکشنری انگلیسی به انگلیسی و انگلیسی به فارسی به همراه فونتیک انگلیسی لغات و تلفظ لغات با لهجه آمریکایی
- متن کامل کتابهای دانش آموز، تمرین، فیلم و معلم امکان حل و تصحیح هوشمند کلیه تمرینهای کتابهای دانش آموز، تمرین و فیلم
- نمایش متن قسمتهای شنیداری (Audio Scripts) - گرامر فارسی کلیه درسها و آموزش محاوره ای دستور زبان به همراه تمرینات مربوطه
- گفتار با قابلیت تکرار کلیه درسها با کیفیت بسیار بالا به تفکیک جمله
- ترجمه فارسی بخشهای Reading و Conversation جهت بهبود فن ترجمه
64 فیلم مرتبط با دروس به همراه متن انگلسیی و ترجمه فارسی
- فعالیتهای شنیداری و گفتاری همراه تمرین - تمرکز بر روی درستی و روان بودن مطالب
- یادگیری تلفظها و واژه های کاربردی جهت افزایش سطح اطلاعات گفتاری
- طبقه بندی درسها و بخشهای کتاب بر اساس نکات مفهومی - خدمات و پشتیبانی رایگان
- قابل استفاده به صورت نیمه حضوری وغیر حضوری - دارا بودن صفحات هوشمند مناسب جهت اساتید
- منطبق بر استانداردهای دانشگاه کمبریج - ثبت نکات و یادداشت برداری برای یاد آوری مطالب
- قابلیت چاپ صفحات به همراه کلیه تغییرات و نوشته های کاربر - محیطی کاملا چند رسانه ای و جذاب با کاربری بسیار آسان
- امکان ثبت یادداشت متنی، رنگی کردن و رسم خط - امکان ضبط و پخش صدای کاربر
هر یک از بسته های Nonstop English لایت شامل :8 عدد سی دی که چهار عدد از آنها مربوط به نرم افزار Nonstop English،یک سی چند رسانه ای تقویت شنیداری که در بسته های یک و دو ( زرد و قرمز) Tactics For Listening و در بسته های سه و چهار ( آبی و سبز) نرم افزار Tune In گنجانده شده است، یک سی دی MP3 شامل کلیه صداهای برنامه، یک سی دی تصویری (VCD) شامل فیلم کتاب و یک سی دی هدیه می باشد.

این محصول اورجینال شرکت تولید کننده می باشد که شامل بسته بندی زیبا وشیک است . دارای هولوگرام و شماره مجوز:04179918
همانند سایر محصولاتهمراه این محصول هدیه دریافت کنید.
محصول خود را کمتر از قیمت پشت جلد خریداری کنید .
فروشنده: پارس دکان
قیمت:14,500 تومان
خرید اینترنتی:برای خرید آموزش زبان انگلیسی-نرم افزار آموزش زبان انگلیسی بدون توقف(رنگ قرمز 2)Nonstop English ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


 



تاریخ: شنبه 31 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط فروشگاه اینترنتی
اشتغالزایی با انواع بستنی سازی
گروه محصول :خدمات >> اشتغال
بستنی نوعی دسر یخی است که از شیر، خامه، خامه ترش (کاسترد)، به علاوه مواد طعم دهنده و شیرین کننده تهیه می شود. مخلوط این مواد را در جای بسیار سرد قرار می دهند. به تدریج فضا را سرد تر می کنند، در عین حال که بستنی را مدام هم می زنند تا از ایجاد تکه یخ های بزرگ جلوگیری شود.

در قدیم، مواد تشکیل دهنده بستنی را با هم مخلوط کرده و داخل ظرفی ریخته و آن ظرف را روی مخلوطی از یخ خرد شده و نمک قرار می دادند. نمک به تدریج یخ را ذوب کرده و تبدیل به آب می نمود. در حین عمل ذوب شدن، گرمای مواد تشکیل دهنده بستنی گرفته می شد.

● مواد تشکیل دهنده
واژه بستنی را برای همه نوع دسر و اسنک یخی به کار می برند؛ اگر چه معمولاً بستنی به دسرهایی اطلاق می شود که بخش عمده آنها خامه باشد. بستنی ها انواع بسیار متنوعی دارند. معمولا مواد افزودنی همچون خرده شکلات، میوه، مغز انواع میوه ها یا آب نباتهای کوچک به آن اضافه می کنند. برخی انواع معروف بستنی که در اغلب مغازه ها و سوپر مارکت ها در دسترسند عبارتند از: بستنی وانیلی، شکلاتی، توت فرنگی و یا مخلوطی از این سه.

● ساخت بستنی
پیش از آنکه یخچال های امروزی با طرح اولیه کارل وان لیند، مهندس آلمانی، در دهه ۷۰ قرن ۱۹ میلادی ساخته شود، بستنی نوعی دسر بسیار لوکـس محسوب می شد که فقط در موقعیت های خاص سرو می گردید. امروزه، با پیشرفت صنعت و توسعه فن آوری هر خانه ای برای خود فریزر دارد و بنابراین، نگهداری بستنی به سادگی امکان پذیر است. دسترسی به بستنی هم بسیار آسان است؛ تقریبا همه بقالی ها و یا سوپر مارکت ها انواع مختلف بستنی را دارند. حتی در مکان های عمومی هم دست فروش ها، با استفاده از کامیون های کوچک خود، بستنی عرضه می کنند.

این مجموعه برای اشتغال حرفه ای شما لازم و ضروری است چرا؟

این مجموعه به آموزش تخصصی تمام بستنی های روز

اختصاص دارد.بستنی هایی که در کمتر جایی مرسوم است و
به نوعی اطلاعات بیشتر شغل شما را پر بازده تر خواهد کرد.

این مجموعه از آموزش های پیشرفته بستنی سازی به صورت word-pdf-power point
اسلاید و عکـس ارایه خواهد شد و آموزش دقیقی برای آنانی است که قصد ایجاد شغلی عالی را دارند.

این محصول بی نظیر در قالب یک عدد سی دی عرضه می گردد.
فروشنده: زرین شاپ
قیمت:8,000 تومان
خرید اینترنتی:برای خرید اشتغالزایی با انواع بستنی سازی ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


قیمت بستنی ساز,دستگاه بستني ساز خانگي,فروش بستنی ساز,بستني ساز خانگي,لوازم خانگي,فروشگاه اینترنتی لوازم خانه,خرید اینترنتی لوازم خانه,فروشگاه اينترنتي لوازم خانگي,قيمت لوازم خانگي,بستنی ساز الگانت



تاریخ: شنبه 31 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط فروشگاه اینترنتی
ساعت سامورایی با بند طلایی و نور قرمز
گروه محصول :زیورآلات >> ساعت
مشخصات :
بند فلزی
کاملاً بدون صفحه!
سطح کیفیت: درجه 1 (اوریجینال)
به همراه جعبه فلزی زیبا و شکیل
طراحی کاربر پسند بی نیاز از دستورالعمل راهنما
نمایشگر ساعت، دقیقه، ثانیه شمار، روز، ماه، صبح و عصر
در حالت خاموش مانند یک دستبند به نظر می‌آید.
ساعت ال ای دی از سری مدل‌های القاء کننده ژاپنی
ساعت ال ای دی آیرون سامورایی القاء کننده شمشیر سامورایی است.

مشخصات کارخانه‌ای:
عملکرد اصلی: ساعت الی ای دی دیجیتال طرح ژاپنی، الهام بخش شمشیر سامورایی
صفحه: دو ردیف ال ای دی مخفی در بالا و پایین برای نمایش ساعت و تاریخ دستبند: جنس استیل و طول بند 180 میلیمتر در 18 قطعه برای کوتاه و اندازه کردن بند
قلاب: قفل انحصاری
کار دگمه‌ها (سمت راست): دگمه بالایی برای نمایش ساعت و تاریخ و دگمه پایینی برای تنظیم کردن
تغذیه: باطری دگمه‌ای CR2016 که در ساعت قرار داده شده است.

اسخ به سوالات:

چگونه زمان و تاریخ را تنظیم کنم؟
پاسخ ساده است، مانند هر ساعت دیجیتال دیگر، دگمه بالایی را فشار دهید تا ساعت روشن شود سپس دگمه پایینی را فشار دهید تا وارد تنظیمات شوید در اینحالت ساعت شروع به چشمک زدن می‌کند که با فشار دگمه بالایی ساعت تغییر می‌کند. حال می توایند دگمه پایینی را دوباره فشار دهید تا وارد تنظیم دقیقه شوید اگر دقیقه درست است یکبار دیگر دگمه پایینی را فشار دهید تا وارد تنظیم روز و سپس ماه و سال و 24 ساعته یا 12 ساعته بودن شوید.

عمر باتری چقدر است؟
طولانی تر از سایر ساعت‌های باتری دار، زیرا فقط زمانی که شما بخواهید ساعت روشن می شود و سایر اوقات مصرف بسیار اندکی دارد.

چرا این ساعت آیرون سامورایی نامیده می‌شود؟
زیرا بیرون رفتن با یک شمشیر سامورایی خلاف قوانین کشورها است اما استفاده از یک ساعت غیر قانونی نیست. شما از یک ساعت استفاده می‌کنید که مظهر شمشیر سامورایی است. جنس آن از جنس شمشیر سامورایی و اعداد قرمز آتشفشانی مظهر خون است و این برای شما درستکاری، شجاعت، خیر خواهی، احترام، صداقت، افتخار و وفاداری را به ارمغان می‌آورد.


شما همواره محصولات با کیفیت و دارای گارانتی و با ارزانترین قیمت را از ما بخواهید.

این ساعت با رنگ بندی متنوع موجود است از سایر محصولات فروشگاه دیدن فرمایید ( لینک ورودی در زیر لینک خرید پستی)
فروشنده: جلا.آی آر
قیمت:9,900 تومان
خرید اینترنتی:برای خرید ساعت سامورایی با بند طلایی و نور قرمز ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


فروش ساعت,خرید ساعت مچی,خرید ساعت مردانه,خريد پستي ساعت,ساعت سواچ,ساعت سامورايي,خرید ساعت led,خريد ساعت مچي,خرید ساعت سواچ,قیمت ساعت سواچ



تاریخ: شنبه 31 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط فروشگاه اینترنتی
قوی ترین نرم افزار طراحی پیشرفته سه بعدی/اورجینال
گروه محصول :نرم افزار کاربردی >> عمران و نقشه کشی
قوی ترین نرم افزار طراحی پیشرفته سه بعدی

دسته نرم افزار کاربردی زیردسته عمران و نقشه کشی
Allplan 2006 قوی ترین نرم افزار طراحی پیشرفته سه بعدی

برخی قابلیت ها و امکانات این نرم افزار:

- ساخت سازه های سه بعدی پیشرفته در کمترین زمان
- امکان انتقال طرح های سه بعدی ساخته شده به برنامه های سه بعدی ساز
- دریافت فایلهای اتوکد و تبدیل آن به طرح های 3 بعدی با امکانات پیشرفته Render
و..

ارسال سریع به سراسر ایران
شماره مجوز 26-85654
فروشنده: برترشاپ
قیمت:3,200 تومان
خرید اینترنتی:برای خرید قوی ترین نرم افزار طراحی پیشرفته سه بعدی/اورجینال ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


 



تاریخ: شنبه 31 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط فروشگاه اینترنتی
کتاب الکترونیکی ضرب المثل های بامزه از سراسر جهان
گروه محصول :آموزش زبان >> انگلیسی
کتاب الکترونیکی ضرب المثل های بامزه از سراسر جهان

این کتاب مجموعه‌ای از ضرب‌المثل‌های بامزه‌ است که از سراسر جهان گردآوری شده‌اند تا شما بتوانید در اوقات فراغت خود با خواندن آن‌ها هم به سواد انگلیسی خود اضافه کنید و هم آن‌که به لب‌های شما لبخند بیاورند.

این مجموعه شامل ضرب‌المثل‌هایی در مورد موضوعات مختلف است و تضمین می‌کنیم که بتوانند شما را هم به فکر فرو ببرند و هم آن‌که بخندانند. به هر حال اگر به مبحث ضرب‌المثل‌های ملل و زبان انگلیسی علاقه داشته باشید، می‌توانید این کتاب را نیز زیر بغل‌تان بزنید.

این کتاب الکترونیکی شامل 160 صفحه با فرمت PDF میباشد که در یک سی دی ارائه میشود.

و شامل سرفصلهای زیر میباشد :



School Days

Chinese proverbs

Life

Professions

Work

Drink

Getting Old

Death

Wise Men

Fools

Bravery & Cowardice

It’s All in the Mind

Tomorrow

Patience

Pessimism

Truth & Lies

Money

Happiness

Friends & Foes

Women

Men

Marriage

God & the Devil

P.C. Proverbs
فروشنده: نیکا
قیمت:5,500 تومان
خرید اینترنتی:برای خرید کتاب الکترونیکی ضرب المثل های بامزه از سراسر جهان ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


 



تاریخ: شنبه 31 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط فروشگاه اینترنتی
طرح توجیهی تولید ونصب ایزوگام
گروه محصول :خدمات >> اشتغال
مناسب برای
اخذ وام بانکی از بانک ها و موسسات مالی اعتباری
گرفتن وام قرض الحسنه خود اشتغالی از صندوق مهر امام رضا
ارائه طرح به منظور استفاده از تسهیلات بنگاه های زود بازده
گرفتن مجوز های لازم از سازمان های دولتی و وزارت تعاون
ایجاد کـسب و کار مناسب با درآمد بالا و کارآفرینی


طرح توجیهی مجموعه اطلاعاتی هست که نشان دهنده کلیه اطلاعات مورد نیاز برای شروع یک کار تجاری تولیدی و یا خدماتی می باشد . اطلاعاتی از قبیل سرمایه مورد نیاز ، دستگاه ها و لوازم مورد نیاز ، میزان تولید سالیانه و ... تا میزان حقوق و دستمزد در این طرح ها تنظیم گردیده است . داشتن یک طرح توجیهی نه تنها برای افرادی که مایل به استفاده از تسهیلات بانکی هستند مفید می باشد بلکه برای افرا علاقه مند به راه اندازی کـسب و کار نیز ضروری می باشد


این محصول بی نظیر در قالب یک عدد سی دی عرضه می شود.
فروشنده: زرین شاپ
قیمت:8,000 تومان
خرید اینترنتی:برای خرید طرح توجیهی تولید ونصب ایزوگام ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


 



تاریخ: شنبه 31 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط فروشگاه اینترنتی
دی وی دی دکتر الهی قمشه ای
گروه محصول :کتاب الکترونیک >> دینی و مذهبی
گنجینه ای نفیس و الهام بخش

در 250 صفحه با کیفیت عالی و دیجیتال
فروشنده: سافت گذر
قیمت:5,200 تومان
خرید اینترنتی:برای خرید دی وی دی دکتر الهی قمشه ای ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


دكتر حسين,فروش اینترنتی سی دی سخنرانی دکتر قمشه ای,سایت قمشه ای,الهه قمشه ای,سايت الهي قمشه اي,وب سایت دکتر قمشه ای,سايت دكتر الهي قمشه اي,دكتر الهي قمشه اي,دکترالهی



تاریخ: شنبه 31 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط فروشگاه اینترنتی
ایمنی و بهداشت حرفه ای از تئوری تا عمل ( جلد سوم )
گروه محصول :کتاب >> دانشگاهی




ایمنی و بهداشت حرفه ای از تئوری تا عمل ( جلد سوم )
مولف : مهندس مصطفی کرمی
ناشر : امید مهر
شابک:9-41-5043-600-978
وزن :1457
قیمت :155000
در سر فصل های این کتاب می خوانیم : سیستم های مدیریت بهداشت ، ایمنی و محیط زیست ، عوامل ارگونومیکی محیط کار ، عوامل فیزیکی محیط کار ، صدا در محیط کار ، ارتعاش انسانی در محیط کار ، روشنایی در محیط کار ، شرایط جوی در محیط کار ، تاثیر گرما ، سرما ، فشار هوا و عوامل بیولوژیکی در محیط کار ، عوامل روانی در محیط کار و...
فروشنده: انتشارات تلاش
قیمت:20,500 تومان
خرید اینترنتی:برای خرید ایمنی و بهداشت حرفه ای از تئوری تا عمل ( جلد سوم ) ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


 



تاریخ: شنبه 31 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط فروشگاه اینترنتی
بسته راهنمای پذیرش تحصیلی در روسیه آذربایجان وکشورهای مشترک المنافع
گروه محصول :نرم افزار >> دانشگاهی
بسته راهنمای تحصیل وپذیرش تحصیلی در روسیه آذربایجان اکراین ارمنستان و..
روسیه (روسی: Россия، واج‌نویسی: روسیا) با نام رسمی فدراسیون روسیه (Российская Федерация، راسیسکایا فدراتسیا) پهناورترین کشور جهان است که در شمال اوراسیا قرار دارد. این کشور در آسیای شمالی و اروپای خاوری واقع است و با اقیانوس آرام شمالی و اقیانوس منجمد شمالی؛ و نیز با دریای خزر، دریای سیاه، و دریای بالتیک مرز آبی دارد. روسیه با ۱۴ کشور آسیایی و اروپایی مرز زمینی دارد و با کشورهای پیرامون دریای برینگ، دریای ژاپن، دریای خزر، دریای سیاه، و دریای بالتیک ارتباط دریایی دارد.

روسیه با ۱۷٬۰۷۵٬۴۰۰ کیلومتر مربع وسعت، پهناورترین کشور جهان است. پهناوری روسیه دو برابر مساحت کانادا یا چین یا ایالات متحده آمریکا است. این کشور در عرضهای بالای جغرافیایی واقع شده‌است و بیشتر مناطق کشور سردسیر و کم بارش است. به همین دلیل بیشتر مناطق این کشور (به ویژه سرزمین بزرگ سیبری) خالی از سکنه هستند و کشاورزی در این مناطق میسر نیست. پایتخت روسیه شهر مسکو است که در باختر و بخش اروپایی کشور است.

روسیه حدود ۱۴۲ میلیون تن (براورد ۱۳۸۷) جمعیت دارد، که از این دید در جهان نهم است. تراکم جمعیت روسیه ۳/۸ تن در هر کیلومتر مربع است که از پایینترین نرخهای تراکم جمعیت در جهان است. همچنین نرخ رشد جمعیت در این کشور منفی است. بیشتر جمعیت روسیه در غرب این کشور (بخش اروپایی) زندگی می‌کنند. حدود ۸۰ درصد (۱۱۵ میلیون تن) از مردم روسیه از نژاد روسی هستند و سایر نژادهای این کشور عبارتند از: تاتار، اوکراینی، چوواش، چچنی، ارمنی، ترک، داغستانی، مغول، آواری، اینگوش، چرکس، بالکار، اوستیایی، آذری، گرجی، و...

زبان رسمی روسیه، زبان روسی است. ولی ۲۷ زبان رسمی دیگر نیز در جمهوری‌ها و مناطق خودگردان این کشور وجود دارد. روسیه ۲۱ جمهوری خودگردان دارد که بیشتر در جنوب باختر کشور (قفقاز شمالی) قرار دارند، که برخی از آنها مانند داغستان، تا حدود ۲۰۰ سال پیش جزئی از ایران بوده‌اند. روسیه فرهنگ پرباری دارد و نوسندگان معروفی مانند تولستوی و داستایوفسکی روسی بوده‌اند.

روسیه تا پیش از قرن هجدهم یک حکومت نه چندان نیرومند در خاور اروپا بود و وسعت آن چندان زیاد نبود. تا اینکه در آغاز قرن ۱۸ میلادی و با اصلاحاتی که تزار پتر بزرگ انجام داد، این کشور به یک امپراتوری پهناور و نیرومند تبدیل شد. در سال ۱۲۹۶ هجری خورشیدی (۱۹۱۷) انقلاب کمونیستی در این کشور به وقوع پیوست و نام کشور به «اتحاد جماهیر شوروی» تغییر یافت. در سال ۱۳۷۰ (۱۹۹۱) شوروی پس از جنگ سرد طولانی با غرب فروپاشید و فدراسیون روسیه به جای آن نشست.
دراین بسته با موارد زیر آشنا می شویم

راهنمای پذیرش در دانشگاه های روسیه آذربایجان اکراین ارمنستان وگرجستان وسایر کشورهای این حوزه به صورت کامل
راهنمای نگارش cv
لیست دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت و وزارت علوم در روسیه
لیست دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت و وزارت علوم آذربایجان
لیست دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت و وزارت علوم اکراین
لیست دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت و وزارت علوم ارمنستان
لیست دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت و وزارت علوم در تا جیکستان روسیه سفید گرجستان قزاقستان قرقیزستان تاجیکستان
هزینه تحصیل وزندگی در کشور های فوق
و.......
فروشنده: بازار بزرگ ایرانیان
قیمت:12,000 تومان
خرید اینترنتی:برای خرید بسته راهنمای پذیرش تحصیلی در روسیه آذربایجان وکشورهای مشترک المنافع ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


 



تاریخ: شنبه 31 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط فروشگاه اینترنتی
Autodesk AutoCAD 2010
گروه محصول :نرم افزار کاربردی >> عمران و نقشه کشی
AutoDesk شرکت بسیار قدرتمندی است که تقریبا نام آن را همه شنیده اند. کمپانی عظیمی که نام نرم افزارهای فوق حرفه ای آن را همه می شناسند. از گل سرسبد آن ها AutoDesk AutoCad تا AutoDesk Maya و AutoDesk 3D Max که اصلا رقیبی برای آن ها وجود ندارد که بتوان مقایسه ای را انجام داد. این قدر معروف و بی رقیب هستند که هرجا نام نرم افزارهای حرفه ای به میان آید ، نام بسته های نرم افزاری AutoDesk یک طرف قضیه است. برخلاف بسیاری از کمپانی ها که نرم افزارهای تولیدی را همزمان با سال های میلادی عرضه می کنند، AutoDesk با شروع سال جدید بسته های خود را همیشه یک سال زودتر عرضه می نماید. برای مثال با این که الان در ابتدای سال میلادی قرار داریم اما شرکت AutoDesk نسخه 2010 از بسته های نرم افزاری خود را عرضه می نماید. از چند سال پیش این روند آغاز شده و آن هایی که این مورد را نمی دانند اگر نسخه جدید را ببینند حتما از نام آن متعجب خواهند شد. معمولا هر کمپانی برای این که قدرت خود را به همگان نشان دهد ، تمامی هنرش را در نرم افزاری پیاده کرده و همان اول هم پیش کش می نماید. AutoDesk هم از این امر مجزا نبوده و در اولین به روز رسانی سال 2009 جدیدترین نسخه از نرم افزار فوق حرفه ای AutoCad را عرضه نموده است. نرم افزاری بسیار حرفه ای با محیط کاربری جذاب برای مهندسان نقشه کشی و عمران ارائه شده است. ابزاری که از چند نسخه قبل قابلیت سه بعدی سازی نقشه ها را هم به خود دید و بازهم باعث هنرنمایی کمپانی سازنده اش شد.
مطمئنا مهندسان نقشه کشی و عمران این ابزار را بسیار بهتر از افراد معمولی می شناسند. AutoCad جدای از این نرم افزار در حقیقت یک استاندارد جهانی است. در همه جای جهان اگر قرار باشد نقشه ای کشیده شود ، همه آن را با محصول AutoDesk ترسیم خواهند کرد. برای اولین بار است که در سایت های دانلود فارسی زبان نسخه جدید از این طراح حرفه ای قرار می گیرد. این ابزار را به عنوان هدیه ای ناچیز به مهندسان و طراحان نقشه کشی و عمران تقدیم می کنیم.



قابلیت های کلیدی نرم افزار Autodesk AutoCAD 2010:
- افزایش انعطاف پذیری نرم افزار در مقابل طرح ها و هماهنگ سازی تنظیمات آن ها
- بخش Text Command به صورت چند خط بودن
- قابلیت حاشیه نویسی در کنار نقشه ها
- قابلیت بازیابی فایل های از دست رفته
- قابلیت ترسیم به صورت دو بعدی
- قابلیت ترسیم به صورت سه بعدی واقعی
- قابلیت چرخش 360 درجه ای نقشه ها
- استفاده بسیار آسان تر در این نسخه
- قابلیت ترکیب چارت های Excel و AutoCad
- مدیریت کامل بر روی لایه های نقشه ها
- سازگاری بسیار کامل تر با پردازنده های گرافیکی و به دست آوردن سرعت بالاتر در انجام کارها
- ابزار بسیار کامل برای طراحی ها
- سازگاری کامل با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ویستا
- و ...
فروشنده: خرگوش دات آي آر
قیمت:4,900 تومان
خرید اینترنتی:برای خرید Autodesk AutoCAD 2010 ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


دانلود برنامه,aotocad,atocad,easy cad,atuo cad,aute cad,atuocad 2012,نرم افزار اتوكد,نرم افزار اتوکد 2010,خرید نرم افزارهای مهندسی



تاریخ: شنبه 31 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط فروشگاه اینترنتی
فرانسه در سفر ( Le Français En Voyage )
گروه محصول :آموزش زبان >> فرانسه
فرانسه در سفر ( Le Français En Voyage )

فایلهای صوتی کتاب مکالمات و اصطلاحات روزمره فرانسه

فرانسه در سفر 1

فرانسه در سفر 2

فرانسه در سفر 3

فرانسه در سفر 4

توضیح اینکه ، فایلهای صوتی بالا شامل بیش از 2800 واژه مفرد و مرکبه که در قالب 1400 جمله گفتاری ، مطالب مختلف و متنوع مورد نیاز زبان آموزان و بخصوص مسافران و علاقمندان به دیدار از کشور باحال فرانسه و کشورهای دیگر فرانسه زبون ارائه میشه
فروشنده: جوانه ها
قیمت:6,800 تومان
خرید اینترنتی:برای خرید فرانسه در سفر ( Le Français En Voyage ) ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید پستی آموزش زبان فرانسه,آموزش الفبای زبان فرانسه,اموزش زبان فرانسه نصرت,دانلود زبان فرانسه آموزش,فروشگاه آموزش زبان فرانسه,دانلود اموزش زبان فرانسه,اموزش زبان فرانسه انلاین,دانلود اموزش زبان فرانسه نصرت,آموزش زبان فرانسه در فرانسه,کلاس زبان



تاریخ: جمعه 30 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط فروشگاه اینترنتی
آزمون های ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته داخل - آموزش زبان ژاپنی
گروه محصول :نرم افزار >> دانشگاهی
مجموعه کامل آزمون های ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته داخل سالهای 1388 -همراه با پاسخنامه - رشته آموزش زبان ژاپنی



تمامی این آزمونها نسخه اصلی و قابل چاپ به صورت فایل PDF با کیفیت بسیار بالا میباشد.

*****کاملترین مجموعه وکمترین قیمت در کل کشور*****

هر سال نیز آزمونهای جدید به این مجموعه اضافه می شود و میتوانید مجموعه جدید را از همین سایت خریداری نمایید.

قابل استفاده برای : داوطلبان دوره های ورودی آزمون کارشناسی ارشد

- مجموعه ای بی نظیراز آنچه شما می خواهید

- تهیه این مجموعه بی نظیر که در قالب یک سی دی گردآوری شده است را به تمامی دانشجویان کارشناسی که قصد شرکت در آزمونهای کارشناسی ارشد سال

جدید را دارند توصیه می شود .

- ببینید و مقایسه کنید.هر ترم مشتری ما خواهید بود.
فروشنده: امین1
قیمت:3,500 تومان
خرید اینترنتی:برای خرید آزمون های ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته داخل - آموزش زبان ژاپنی ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


 



تاریخ: جمعه 30 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط فروشگاه اینترنتی
آموزش پرورش و تولید فلفل سبز و گوجه گلخانه ای ارجینال
گروه محصول :نرم افزار >> متفرقه
مجموعه آموزشی پرورش فلفل گلخانه ای

حاوی:

اصول و مراحل کاشت، داشت و برداشت فلفل گلخانه ای

آشنائی با تاسیسات و جزئیات تولید و …

شامل : ۱ CD

قابل اجرا در کلیه دستگاه های خانگی و کامپیوتر

ارسال سریع به سراسر کشور

شماره مجوز:155/652415

با خرید این محصول از فروشگاه ما هدیه ای به ارزش 20000 ریال دریافت کنید
فروشنده: هنر باران
قیمت:5,500 تومان
خرید اینترنتی:برای خرید آموزش پرورش و تولید فلفل سبز و گوجه گلخانه ای ارجینال ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


 



تاریخ: جمعه 30 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط فروشگاه اینترنتی