مجموعه 2 بسته پلان و طرح مسکونی و ویلایی/2 dvd
فروشگاه اینترنتی
فروشگاه اینترنتی

مجموعه 2 بسته پلان و طرح مسکوني و ويلايي/2 dvd
گروه محصول :نرم افزار کاربردي >> عمران و نقشه کشي
نرم‌افزاري شامل بيش از 1200 طرح زيبا ,پلان , از ويلاها و منازل مسکوني بصورت دو بعدي و سه بعدي که براي معماران و طراحان و مهندسين ساختمان بسيار مفيد خواهد بود.



اين مجموعه به کاربران امکان اضافه کردن موارد دلخواه در مورد نماي داخلي و خارجي و دسترسي به پلان مجموعه بوجود آمده را خواهد داد. همچنين از ديگر ويژگيهاي اين نرم‌افزار بايد به اين نکته اشاره کرد که نيازي به نصب نرم‌افزار وجود نداره و با قرار دادن نرم‌افزار داخل DVDRom ميتونيد از اين مجموعه و امکاناتش استفاده کنيد.

ويژگيهاي اين مجموعه:

قابليت چرخش 360 درجه پيرامون نماي ويلا جهت نمايش زواياي پنهان و جهات ديگر ويلا.

امکان افزودن موارد دلخواه و اختياري در مورد نماي داخلي , خارجي و لوازم مورد نياز.

امکان رويت نماي داخلي , اتاقها و ساير اجزاي ويلا.

امکان تنظيم مساحت و زير بنا به ميزان دلخواه شما.

و ده ها امکان ديگر...

اين نرم‌افزار توسط يک شرکت روسي طراحي شده و منوهاي نرم‌افزار به زبان روسي ميباشند ( که البته براي کار با نرم‌افزار نيازي به منوها نخواهيد داشت). بيشتر اجزا و دکمه ها بصورت تصويري ميباشند)
مجموعه از بهترين پلان هاي مسکوني که به سبک معماري ايراني همراه با معماري روز دنيا و با استانداردهاي شهرداري کشور طراحي شده است.اين پلان ها در اندازه ها و طبقات مختلف ( از 45 متري تا 600 متري و از 1 طبقه تا 6 طبقه ) و در فاز 1 و 2 مي باشد.در اين مجموعه پلان هايي از زمين هاي محدود ، شيب دار و نامنظم نيز وجود دارد که کمک بسياري به طراحان و مهندسان طراحي نقشه خواهد کرد. پلان هاي طراحي شده کاملا با ضوابط شهرداري کشور مطابقت داشته و فايل محاسابات و تايتل تکميل شده را دارا مي باشد.کليه نقشه ها داراي حداقل 2 نما و 2 برش طولي و عرضي در فاز 1 و 2 مي باشد.اين مجموعه نقشه ها کاملا اجرايي و داراي دتايل هاي مخصوص خود مي باشند ( هر نقشه بين 20 تا 100 دتايل را در خود جاي داده است )

کليه نقشه ها به صورت اتوکدي مي باشد.

اين مجموعه براي کليه مهندسان ، دانشجويان معماري و عمران و کساني که در کار ساخت و ساز هستند بسيار کاربردي خواهد بود.
فروشنده: بازار بزرگ ايرانيان
قيمت:13,000 تومان
خريد اينترنتي:براي خريد مجموعه 2 بسته پلان و طرح مسکوني و ويلايي/2 dvd ، پس از کليک روي دکمه زير و تکميل فرم سفارش، ابتدا محصول يا محصولات مورد نظرتان را درب منزل يا محل کار تحويل بگيريد، سپس وجه کالا و هزينه ارسال را به مامور پست بپردازيد. جهت مشاهده فرم خريد، روي دکمه زير کليک کنيد.


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 18 اسفند 1391برچسب:,
ارسال توسط فروشگاه اینترنتی