آموزش گیاه درمانی
فروشگاه اینترنتی
فروشگاه اینترنتی
آموزش گیاه درمانی
گروه محصول :نرم افزار >> متفرقه
این روزها مردم جهان در شرایطی زندگی می کنند که انواع آلودگیها، نظیر آلودگیهای شیمیایی، آلودگی هوا و محیط زیست و … زندگی همگان را تحت تاثیر قرار داده است. در این حالت است که زندگی پاکتر، سالمتر و طبیعی تر روز به روز برای مردم دنیا جذاب تر می شود. زندگی در آغوش طبیعت و استفاده از مواد طبیعی و ارگانیک و دست یابی به سلامتی بیشتر هر روز بیش از گذشته مورد استقبال قرار می گیرد. در حالی که بسیاری از داروهای شیمیایی ناتوان از درمان بیماریها هستند، بسیاری از داروها و روشهای طبیعی، ساده و سنتی کارسازند و عوارض جانبی کمتری دارند.

پزشکان گیاه شناس، طب گیاهی را برای مداوای همه بیماریها توصیه می کنند. مصرف کننده ای، عاقل و خردمند است که از همه نوع گیاهان دارویی شفابخش استفاده کند و آنها را از جایی مطمئن تهیه نماید. داروهای گیاهی ملایم تر از داروهای شیمیایی اند و تاثیرشان آهسته تر است. همچنین دارای عوارض خفیفتری هستند.

این مجموعه شامل یک دی وی دی می باشد


این مجموعه به صورت اورجینال می باشد
فروشنده: فروشگاه سی دی
قیمت:6,000 تومان
خرید اینترنتی:برای خرید آموزش گیاه درمانی ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 18 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط فروشگاه اینترنتی